A PICK idén nyáron is a közös szurkolásra buzdít
2024-ben a nyári labdarúgó sportesemények időszakában a PICK a Magyar Labdarúgó Szövetség, a magyar férfi labdarúgó-válogatott, valamint Schäfer András válogatott labdarúgó hivatalos együttműködő partnere, így nem is volt kérdés, hogy a nyári kampányában a közös szurkolás örömeire helyezi a hangsúlyt. Azokra a boldog pillanatokra, amik a PICK termékekkel örök ízemlékekké válhatnak. Az együtt szurkolás során pedig az étkezés is nagy szerepet kap, amelyhez a PICK minőségi termékei változatos és kreatív szurkolói harapnivalókat biztosítanak.
Az MLSZ és a nemzeti válogatott együttműködésnek jó alapot biztosított a közös értékrend, hiszen mindhárom fél, így a PICK számára is különösen fontos a tradíció, a minőség és az összetartozás, a közösségépítés. A PICK eltökélt szándéka a fiatal generációk megszólítása is. Schäfer András pedig generációjának egyik legtehetségesebb magyar játékosa, aki a magyar fiatalok számára is motiváló személyiség, büszkeséget, követendő példát jelent, így abszolút alkalmas arra, hogy a PICK márkával együtt támogassa a kiválóságra törekvést, a kitartást, valamint a minőségi és kiegyensúlyozott étkezés fontosságát.
A márka legújabb, májustól júliusig futó emocionális reklámfilmjében a lelkes szurkolók és a magyar válogatott legemlékezetesebb pillanatait állította párhuzamba, amiket a PICK termékei mind-mind végigkísértek. Archív felvételen látható például Sallai Roland káprázatos gólja a szerbek ellen, valamint Dibusz Dénes legendás védése is, amiket nemcsak a lelátókon a szurkoló tömegben lehet átélni, hanem otthon, szűkebb körben is ünnepelhetünk.
És mivel idén nem csak a gólokra éhezünk, a PICK egyedi foci tematikájú szortimenttel kedveskedett a vásárlóinak a szurkoláshoz: a legnépszerűbb szalámi, virsli és párizsi termékek csomagolására a magyar válogatott focistái kerültek fel a “Szurkoljunk együtt” lelkesítő üzenettel kiegészítve, a PICK Téliszalámi rudak mellé pedig limitált szurkolói sálat csomagoltak ajándékba, ami a reklámfilm utolsó jelenetében is felbukkan, mint a szurkolás elengedhetetlen kelléke. A 140 g-os Pickolino sertésvirslik különleges, focilabda mintázatot kaptak, emellett az ízek terén is érkezett egy újdonság a termékcsaládba: a limitált kiadású Pickolino Roppanós mustármagos frankfurti virsli.
A májustól július közepéig tartó nagy elérésű szurkolói kampánnyal (tv, online, social, outdoor, PR, eladáshelyi egyedi láthatósági eszközök és felületek, tailor-made promóciók, kasszapromóciók), széles célcsoportokat céloznak meg, kiemelt figyelemmel a fiatalokra, akiket egyedi tartalmakkal és felületeken (Instagram, TikTok) szólítanak meg Schäfer Andráson keresztül.
Izgalmas meccseket, jó szurkolást és életre szóló ízemlékeket kíván a PICK!
Kapcsolódó cikkeink
Húsvétra a hagyományos sonkát keresik a legtöbben
Húsvétra a hagyományos, lassú pácolású sonkát keresik a legtöbben, de…
Tovább olvasom >Szalámifronton támad a PICK: edukál és szórakoztat a Z-generációnak szóló kampány
Több mint másfél évszázada a magyar asztalok elmaradhatatlan szereplője a…
Tovább olvasom >A PICK Bordó körtúrák három új útvonallal bővülnek
A magyarok majdnem fele rendszeresen, legalább 1-2 alkalommal végez testmozgást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >