A PICK idén nyáron is a közös szurkolásra buzdít
2024-ben a nyári labdarúgó sportesemények időszakában a PICK a Magyar Labdarúgó Szövetség, a magyar férfi labdarúgó-válogatott, valamint Schäfer András válogatott labdarúgó hivatalos együttműködő partnere, így nem is volt kérdés, hogy a nyári kampányában a közös szurkolás örömeire helyezi a hangsúlyt. Azokra a boldog pillanatokra, amik a PICK termékekkel örök ízemlékekké válhatnak. Az együtt szurkolás során pedig az étkezés is nagy szerepet kap, amelyhez a PICK minőségi termékei változatos és kreatív szurkolói harapnivalókat biztosítanak.
Az MLSZ és a nemzeti válogatott együttműködésnek jó alapot biztosított a közös értékrend, hiszen mindhárom fél, így a PICK számára is különösen fontos a tradíció, a minőség és az összetartozás, a közösségépítés. A PICK eltökélt szándéka a fiatal generációk megszólítása is. Schäfer András pedig generációjának egyik legtehetségesebb magyar játékosa, aki a magyar fiatalok számára is motiváló személyiség, büszkeséget, követendő példát jelent, így abszolút alkalmas arra, hogy a PICK márkával együtt támogassa a kiválóságra törekvést, a kitartást, valamint a minőségi és kiegyensúlyozott étkezés fontosságát.
A márka legújabb, májustól júliusig futó emocionális reklámfilmjében a lelkes szurkolók és a magyar válogatott legemlékezetesebb pillanatait állította párhuzamba, amiket a PICK termékei mind-mind végigkísértek. Archív felvételen látható például Sallai Roland káprázatos gólja a szerbek ellen, valamint Dibusz Dénes legendás védése is, amiket nemcsak a lelátókon a szurkoló tömegben lehet átélni, hanem otthon, szűkebb körben is ünnepelhetünk.
És mivel idén nem csak a gólokra éhezünk, a PICK egyedi foci tematikájú szortimenttel kedveskedett a vásárlóinak a szurkoláshoz: a legnépszerűbb szalámi, virsli és párizsi termékek csomagolására a magyar válogatott focistái kerültek fel a “Szurkoljunk együtt” lelkesítő üzenettel kiegészítve, a PICK Téliszalámi rudak mellé pedig limitált szurkolói sálat csomagoltak ajándékba, ami a reklámfilm utolsó jelenetében is felbukkan, mint a szurkolás elengedhetetlen kelléke. A 140 g-os Pickolino sertésvirslik különleges, focilabda mintázatot kaptak, emellett az ízek terén is érkezett egy újdonság a termékcsaládba: a limitált kiadású Pickolino Roppanós mustármagos frankfurti virsli.
A májustól július közepéig tartó nagy elérésű szurkolói kampánnyal (tv, online, social, outdoor, PR, eladáshelyi egyedi láthatósági eszközök és felületek, tailor-made promóciók, kasszapromóciók), széles célcsoportokat céloznak meg, kiemelt figyelemmel a fiatalokra, akiket egyedi tartalmakkal és felületeken (Instagram, TikTok) szólítanak meg Schäfer Andráson keresztül.
Izgalmas meccseket, jó szurkolást és életre szóló ízemlékeket kíván a PICK!
Kapcsolódó cikkeink
Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >A XXII. Business Golf Championship idén is sokakat vonzott
Idén huszonkettedik születésnapjához érkezett a Business Golf Championship június közepén, Bükfürdőn,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >