A PICK idén is megmozgatja az embereket, hozzájárulva ezzel a közösségi élményekhez
Teremtsünk életre szóló ízemlékeket a kirándulások és közös szurkolások során is!
A PICK márkacsapata az elmúlt időszakban is azon dolgozott, hogy a márkától megszokott magas minőséget és értéket teremtsen vásárlóinak. A minőség mellett a PICK márka alapértékei közé tartozik a kiválóság és a közösség jóllétéért, építéséért való felelősségvállalás is. Ennek jegyében az idei első félévben a márka kommunikációjának középpontjában a sport, a mozgás és a közösségi élmények állnak. Mindezeket az élményeket pedig a PICK szalámik teszik még emlékezetesebbé, melyek több mint 150 éve, generációkon keresztül teremtenek számunkra életre szóló ízemlékeket.
„Felelős márkaként nagyon fontosnak tartjuk a tudatos életmódra nevelést, és hiszünk abban, hogy mindebben kiemelt szerepe van a kiegyensúlyozott táplálkozásnak, a sportnak, mozgásnak is. Arról nem is beszélve, hogy egy közös étkezésnek, kirándulásnak vagy éppen egy családdal, barátokkal való szurkolásnak mekkora közösségépítő ereje van. Mi pedig mindig ott vagyunk, és bízunk abban, hogy a magas minőségű PICK termékekkel ezek a közös emlékezetes pillanatok a jövő ízemlékeivé válnak”– mondta el Szabó-Spanyol Henriett, a PICK senior brand managere.
Irány a szabad, ahol a PICK szalámikkal a jövő ízemlékei várnak!
A késő tavaszi, kora nyári időszak igazán ideális ahhoz, hogy kimozduljunk végre a négy fal közül a természetbe. Már napi egyórás séta is jelentősen hozzájárulhat a jóllétünkhöz, amennyiben pedig hétvégi családi programként választunk egy közös kirándulást, akkor igazi minőségi időt tölthetünk együtt.
Ha pedig már útnak indulunk, akkor a legjobb útitárs a barátok és a család mellett a PICK szalámis szendvics, ami nem hiányozhat a hátizsákokból. Ezért a PICK a tavaszi kampányában most a szabadba invitál. Hogy mindezt mennyire komolyan gondolja, bizonyítja az is, hogy a Magyar Természetjáró Szövetséggel (MTSZ) együttműködésben áprilistól új színfolt tűnt fel a túratérképeken, a PICK bordó túraútvonal.
„Az új PICK bordó túraútvonalak kialakításakor mindenkire gondoltunk: a gyakorlottabb túrázók a hosszabb, Mecsek környéki Misina 10,9 km-es vagy a Visegrádi-hegységben, a Dobogókő környéki 8,4 km-es túrát járhatják be, míg a Badacsony környéki 4,4 km-es útvonal mindenki számára könnyedén teljesíthető. Mindhárom túraútvonal megnyitható a Természetjáró.hu-n és a Természetjáró mobilappban, ahol a túrák rögzíthetők, sőt meg is oszthatók. És ha már túrázás, nem hiányozhatnak a hátizsákokból a minőségi útravalók, a PICK szalámis szendvicsek sem. A szendvicsek elfogyasztására és egy kis pihenés beiktatására legalkalmasabb helyszíneket, az ún. szendvicspontokat az applikációban is jelöltük. A szendvicseket pedig a rudas PICK Téliszalámik mellé csomagolt tízórais zsákokban vihetik magukkal a túrázók, amelyeket a neves kortárs grafikus, Kárpáti Tibor illusztrációi díszítenek”– osztott meg információkat Géger Gyopár brand manager.
A túraútvonalakat a PICK és az MTSZ saját felületein kívül a Turista Magazinban (mellékletként adott ajándék felvarróval) és véleményvezérek közreműködésével is népszerűsítik. A márka nem titkolt szándéka, hogy a fiatalabb generációkat is kimozdítsa a számítógépek mellől a szabadba. Erre minden esély meg is van, hiszen a népszerű VALMAR-duó tagjai is a kezdeményezés mellé álltak, és a túraútvonalakat ismertetve idézik fel social csatornáikon, többek között TikTokon saját személyes szalámis ízemlékeiket, közelebb hozva a márkát a fiatalabb korosztályhoz is.
Ha már fiatalok, akkor a túrázás élményén túl extra tartalmak is várnak rájuk. Melyik fiatal ne örülne például annak, ha a bordó útvonalon meghallgathatna egy exkluzív VALMAR-dalt, csak itt hallható akusztikus verzióban és egy új klipben is láthatná a zenekart? A tavaszi kampány TV-reklámfilmje alapján pedig online verziók és a Z-generációra hangolt videók kerülnek ki a TikTokra (unboxing videók, pixel-világ).
Az extra tartalmak mellett tévében, online, social és outdoor felületeken, valamint az organikus sajtóban, eladáshelyen találkozhatnak a fogyasztók az integrált kampány üzenetével.
Szurkoljunk együtt! A PICK termékekkel a nyári sportesemények is örök ízemlékké válhatnak
A PICK szalámik ott vannak a legnagyobb sporteseményeknél is. Nem lesz ez másképp ezen a nyáron sem, az idei labdarúgó sportesemények kapcsán azonban új szintre emelik a márka és a sportág kapcsolatát: a PICK a magyar férfi labdarúgó válogatott és Schäfer András válogatott labdarúgó hivatalos együttműködő partnereként buzdít közös szurkolásra.
„Nagyon büszkék vagyunk a magyar válogatott, köztük András eddigi teljesítményére, és szurkolunk azért, hogy a nyár folyamán is minél sikeresebben szerepeljenek. Könnyen lehet, hogy az idei nagy megmérettetés minden eddiginél felejthetetlenebb élményeket szerez a magyar embereknek. Mi a magunk részéről pedig igyekszünk termékeinkkel fokozni ezt az élményt, valamint közös szurkolásra buzdítani a vásárlóinkat. Külön öröm számunkra, hogy Schäfer András személyében egy olyan fiatal tehetséggel tudunk együttműködni, akire a magyar fiatalok is példaképként tekintenek” – mondta el Szokolai Júlia, a Bonafarm Húságazatok stratégia és marketingigazgatója a PICK képviseletében.
Ha közös szurkolás, akkor azzal együtt jár a szurkolás közbeni evés-ivás is. Miért ne figyelhetnénk oda a tudatos étkezésre szurkolás közben is? A magas minőségű PICK termékekkel változatos, izgalmas és kreatív szurkolói falatokat lehet készíteni.
„Az idei nyár egyik legnagyobb figyelemmel kísért sporteseményére limitált, focitematikájú, a magyar válogatottat megjelenítő szortimenttel és intenzív eladáshelyi jelenléttel készülünk: a rudas PICK Téliszalámik mellé szurkolói sálat adunk ajándékba, továbbá focimintás Pickolino virslikkel, limited kiadású mustármagos Pickolino Roppanós virslikkel, valamint számos más termékkel szeretnénk a szurkolás élményéhez hozzájárulni, a nemzeti tizenegynek való közös drukkolásra buzdítani” – tette hozzá Király Krisztián kereskedelmi üzletfejlesztési csoportvezető.
A májustól július közepéig tartó nagy elérésű szurkolói kampánnyal (tv, online, social, outdoor, PR, eladáshely) széles célcsoportokat céloznak meg, kiemelt figyelemmel a fiatalokra, akiket egyedi tartalmakkal és felületeken (Instagram, TikTok) szólítanak meg Schäfer András segítségével. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >