A PICK hátrom év után országos nyereményjátékkal jelentkezik
A PICK – három év hiatus után – 2023 októberében és novemberében nyolc hetes országos promóciót indít, mely jelentős készpénznyereményeket kínál.
Ennek a kampánynak a fő célja, hogy aktivizálja a fogyasztókat és erősítse a lojalitást, miközben vonzó készpénzjutalmakkal csábít új vásárlókat. A promócióban olyan, előre csomagolt PICK márka termékek vesznek részt, mint a népszerű PICK szalámik, virslik és a friss hús termékek.
Szabó-Spanyol Henriett, a PICK márka senior brand menedzsere elmondja:
„Az aktuális gazdasági helyzetben érthető, hogy sokan az olcsóbb termékek és kategóriák felé fordulnak. Azonban fontos megjegyezni, hogy gyakran ez a váltás kompromisszumokkal és csalódásokkal jár, és végül többet veszítünk, mint amennyit nyerünk. A PICK már több mint 150 éve nyújt megbízható, magas minőségű étkezési élményt a családoknak. A széles termékskálánknak köszönhetően gyakorlatilag minden napra és alkalmakra kínálunk megbízható megoldást, beleértve a megünneplendő sikereket is.”
A kampány az élet hétköznapi győzelmeinek megünneplése köré épül. Ezek apró, de fontos győzelmek az életünkben, amelyek gyakran észrevétlenül maradnak. A PICK „Minden nap nyerhetsz” kampánya erre a szemléletre épül, hangsúlyozva, hogy ezek a hétköznapi győzelmek az életünk lényege. Ezek a kis örömök, legyenek azok egyedül, barátokkal vagy a családdal, ugyanolyan fontosak, mint a nagyobb sikerek. A napi készpénznyeremények vagy a négy darab 1 000 000 forintos fődíj elnyerése is egy-egy ilyen hétköznapi győzelem lehet.
Közreműködők:
- Megbízó: PICK Szeged Zrt.
- Stratégiai és Marketing Igazgató (Bonafarm Húságazatok): Szokolai Júlia (Bonafarm Zrt.)
- PICK Csoport Márkamenedzser: Fejes Péter (Bonafarm Zrt.)
- PICK Senior Márkamenedzser: Szabó-Spanyol Henriett (Bonafarm Zrt.)
- PICK Márkamenedzser: Géger Gyopár (Bonafarm Zrt.)
- Márkamenedzser: Szabó Péter (Bonafarm Zrt.)
- Senior Fogyasztói Marketing és PR Szakértő: Vízhányó-Pitrik Szilvia (Bonafarm Zrt.)
- Senior Média és Digitális Szakértő: Ujfaludi Flóra (Bonafarm Zrt.)
Kapcsolódó cikkeink
Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Milyen kincset keres Kempf Zozó, Pintér Ada, Trill Beatrix és Turai Barna a Börzsönyben? – Indul a KalandKör!
Egy vaskos regény, csúzli, netán egy tollasütő? Vajon milyen hasznát…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >