A PICK hátrom év után országos nyereményjátékkal jelentkezik
A PICK – három év hiatus után – 2023 októberében és novemberében nyolc hetes országos promóciót indít, mely jelentős készpénznyereményeket kínál.
Ennek a kampánynak a fő célja, hogy aktivizálja a fogyasztókat és erősítse a lojalitást, miközben vonzó készpénzjutalmakkal csábít új vásárlókat. A promócióban olyan, előre csomagolt PICK márka termékek vesznek részt, mint a népszerű PICK szalámik, virslik és a friss hús termékek.
Szabó-Spanyol Henriett, a PICK márka senior brand menedzsere elmondja:
„Az aktuális gazdasági helyzetben érthető, hogy sokan az olcsóbb termékek és kategóriák felé fordulnak. Azonban fontos megjegyezni, hogy gyakran ez a váltás kompromisszumokkal és csalódásokkal jár, és végül többet veszítünk, mint amennyit nyerünk. A PICK már több mint 150 éve nyújt megbízható, magas minőségű étkezési élményt a családoknak. A széles termékskálánknak köszönhetően gyakorlatilag minden napra és alkalmakra kínálunk megbízható megoldást, beleértve a megünneplendő sikereket is.”
A kampány az élet hétköznapi győzelmeinek megünneplése köré épül. Ezek apró, de fontos győzelmek az életünkben, amelyek gyakran észrevétlenül maradnak. A PICK „Minden nap nyerhetsz” kampánya erre a szemléletre épül, hangsúlyozva, hogy ezek a hétköznapi győzelmek az életünk lényege. Ezek a kis örömök, legyenek azok egyedül, barátokkal vagy a családdal, ugyanolyan fontosak, mint a nagyobb sikerek. A napi készpénznyeremények vagy a négy darab 1 000 000 forintos fődíj elnyerése is egy-egy ilyen hétköznapi győzelem lehet.
Közreműködők:
- Megbízó: PICK Szeged Zrt.
- Stratégiai és Marketing Igazgató (Bonafarm Húságazatok): Szokolai Júlia (Bonafarm Zrt.)
- PICK Csoport Márkamenedzser: Fejes Péter (Bonafarm Zrt.)
- PICK Senior Márkamenedzser: Szabó-Spanyol Henriett (Bonafarm Zrt.)
- PICK Márkamenedzser: Géger Gyopár (Bonafarm Zrt.)
- Márkamenedzser: Szabó Péter (Bonafarm Zrt.)
- Senior Fogyasztói Marketing és PR Szakértő: Vízhányó-Pitrik Szilvia (Bonafarm Zrt.)
- Senior Média és Digitális Szakértő: Ujfaludi Flóra (Bonafarm Zrt.)
Kapcsolódó cikkeink
Húsvétra a hagyományos sonkát keresik a legtöbben
Húsvétra a hagyományos, lassú pácolású sonkát keresik a legtöbben, de…
Tovább olvasom >Szalámifronton támad a PICK: edukál és szórakoztat a Z-generációnak szóló kampány
Több mint másfél évszázada a magyar asztalok elmaradhatatlan szereplője a…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >