A PICK hátrom év után országos nyereményjátékkal jelentkezik
A PICK – három év hiatus után – 2023 októberében és novemberében nyolc hetes országos promóciót indít, mely jelentős készpénznyereményeket kínál.
Ennek a kampánynak a fő célja, hogy aktivizálja a fogyasztókat és erősítse a lojalitást, miközben vonzó készpénzjutalmakkal csábít új vásárlókat. A promócióban olyan, előre csomagolt PICK márka termékek vesznek részt, mint a népszerű PICK szalámik, virslik és a friss hús termékek.
Szabó-Spanyol Henriett, a PICK márka senior brand menedzsere elmondja:
„Az aktuális gazdasági helyzetben érthető, hogy sokan az olcsóbb termékek és kategóriák felé fordulnak. Azonban fontos megjegyezni, hogy gyakran ez a váltás kompromisszumokkal és csalódásokkal jár, és végül többet veszítünk, mint amennyit nyerünk. A PICK már több mint 150 éve nyújt megbízható, magas minőségű étkezési élményt a családoknak. A széles termékskálánknak köszönhetően gyakorlatilag minden napra és alkalmakra kínálunk megbízható megoldást, beleértve a megünneplendő sikereket is.”
A kampány az élet hétköznapi győzelmeinek megünneplése köré épül. Ezek apró, de fontos győzelmek az életünkben, amelyek gyakran észrevétlenül maradnak. A PICK „Minden nap nyerhetsz” kampánya erre a szemléletre épül, hangsúlyozva, hogy ezek a hétköznapi győzelmek az életünk lényege. Ezek a kis örömök, legyenek azok egyedül, barátokkal vagy a családdal, ugyanolyan fontosak, mint a nagyobb sikerek. A napi készpénznyeremények vagy a négy darab 1 000 000 forintos fődíj elnyerése is egy-egy ilyen hétköznapi győzelem lehet.
Közreműködők:
- Megbízó: PICK Szeged Zrt.
- Stratégiai és Marketing Igazgató (Bonafarm Húságazatok): Szokolai Júlia (Bonafarm Zrt.)
- PICK Csoport Márkamenedzser: Fejes Péter (Bonafarm Zrt.)
- PICK Senior Márkamenedzser: Szabó-Spanyol Henriett (Bonafarm Zrt.)
- PICK Márkamenedzser: Géger Gyopár (Bonafarm Zrt.)
- Márkamenedzser: Szabó Péter (Bonafarm Zrt.)
- Senior Fogyasztói Marketing és PR Szakértő: Vízhányó-Pitrik Szilvia (Bonafarm Zrt.)
- Senior Média és Digitális Szakértő: Ujfaludi Flóra (Bonafarm Zrt.)
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >Lezárult az idei mobil-visszagyűjtő kampány az Auchanban
Az Auchan Magyarország idén is csatlakozott a KÖVET Egyesület, a Jane…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >