A PICK hátrom év után országos nyereményjátékkal jelentkezik

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 10. 11. 11:58

A PICK – három év hiatus után – 2023 októberében és novemberében nyolc hetes országos promóciót indít, mely jelentős készpénznyereményeket kínál.

Ennek a kampánynak a fő célja, hogy aktivizálja a fogyasztókat és erősítse a lojalitást, miközben vonzó készpénzjutalmakkal csábít új vásárlókat.  A promócióban olyan, előre csomagolt PICK márka termékek vesznek részt, mint a népszerű PICK szalámik, virslik és a friss hús termékek.

Szabó-Spanyol Henriett, a PICK márka senior brand menedzsere elmondja:

„Az aktuális gazdasági helyzetben érthető, hogy sokan az olcsóbb termékek és kategóriák felé fordulnak. Azonban fontos megjegyezni, hogy gyakran ez a váltás kompromisszumokkal és csalódásokkal jár, és végül többet veszítünk, mint amennyit nyerünk. A PICK már több mint 150 éve nyújt megbízható, magas minőségű étkezési élményt a családoknak. A széles termékskálánknak köszönhetően gyakorlatilag minden napra és alkalmakra kínálunk megbízható megoldást, beleértve a megünneplendő sikereket is.”

A kampány az élet hétköznapi győzelmeinek megünneplése köré épül. Ezek apró, de fontos győzelmek az életünkben, amelyek gyakran észrevétlenül maradnak. A PICK „Minden nap nyerhetsz” kampánya erre a szemléletre épül, hangsúlyozva, hogy ezek a hétköznapi győzelmek az életünk lényege. Ezek a kis örömök, legyenek azok egyedül, barátokkal vagy a családdal, ugyanolyan fontosak, mint a nagyobb sikerek. A napi készpénznyeremények vagy a négy darab 1 000 000 forintos fődíj elnyerése is egy-egy ilyen hétköznapi győzelem lehet.

Közreműködők:

  • Megbízó: PICK Szeged Zrt.
  • Stratégiai és Marketing Igazgató (Bonafarm Húságazatok): Szokolai Júlia (Bonafarm Zrt.)
  • PICK Csoport Márkamenedzser: Fejes Péter (Bonafarm Zrt.)
  • PICK Senior Márkamenedzser: Szabó-Spanyol Henriett (Bonafarm Zrt.)
  • PICK Márkamenedzser: Géger Gyopár (Bonafarm Zrt.)
  • Márkamenedzser: Szabó Péter (Bonafarm Zrt.)
  • Senior Fogyasztói Marketing és PR Szakértő: Vízhányó-Pitrik Szilvia (Bonafarm Zrt.)
  • Senior Média és Digitális Szakértő: Ujfaludi Flóra (Bonafarm Zrt.)

Kapcsolódó cikkeink