A PICK a csökkenő kereslet ellenére is prémium minőségre törekszik
Húsvéti időszakban, még az általában árérzékeny vásárlók is kiemelt figyelmet fordítanak a húsáruk és feldolgozott húskészítmények minőségére. Az ellenőrzött minőség szerepe különösen felértékelődik, amikor a szürke- és feketevágásból származó, kétes eredetű vagy rendkívül gyenge minőségű termékek halmozottan jelenhetnek meg Húsvétkor az üzletek polcain. A minőség biztosítása, a vásárlók védelme nem csak az ellenőrző hatósági szerveknek fontos, hanem a vállalat minőségirányítási stratégiájában is elsődleges, és az alapanyagok kiválasztásától a termék asztalra kerüléséig minden egyes részletben és gyártási fázisban előtérben marad.
A Pick Szeged Zrt. több mint 140 éves tapasztalata, a minőség iránt elkötelezett munkavállalók szaktudása, a környezetbarát és modern technológiával bíró gyártósorok mind azt a célt szolgálják, hogy a fogyasztók a lehető legtöbbször megtapasztalják a kellemes baráti vagy családi légkörben eltöltött valódi étkezések élményét, azt az örömöt, amit egy jó étel adhat a testnek és a léleknek. A kiváló minőségre, az élelmiszerhigiéniára vonatkozó előírásainkból akkor sem kívánunk engedni, ha az rövidtávon esetleg nagyobb gazdasági sikerrel kecsegtetne. Erre kötelez bennünket értékrendünk két fő alapelve: a kiváló minőség és az állandó megújulással párosuló hagyománytisztelet is – hangsúlyozta Kovács László, a vállalat vezérigazgatója.
Már évek óta csökkenő fogyasztás jellemzi a hús piacot, azonban ez a Pick értékesítését jelentősebben csak 2010 második negyedévében kezdte érinteni. Sajnos a hazai fogyasztás visszaesése – úgy tűnik – tovább folytatódik. Elmondható, hogy a termékkategóriák között jelentős átrendeződés történt: a szárazáruk iránti kereslet 8-10%-kal csökkent, szintén esett a felvágottak fogyasztása, viszont érezhetően növekszik a szalonnák, disznósajtok, vörös áruk értékesítése. A vásárlók árérzékenysége nő, míg egyre nagyobb akciós arány szükséges az azonos mennyiségek értékesítéséhez. Ünnepekkor azonban megváltozik a tendencia, amikor az általában árérzékenyebb fogyasztók egy része is a prémium termék felé fordul: elsősorban a minőséget és a jó ízt keresik, az ár ekkor csak másodlagos szempont – fogalmazott Éder Tamás, a Bonafarm Csoport vállalati kapcsolatok és pr-igazgatója.
A Pick Szeged Zrt. tulajdonosaként a Bonafarm csoport elkötelezett a minőség iránt. A termékek alapanyagait – melyeknek jelentős része a nehézségek ellenére is magyar eredetű – megbízható, jól ismert beszállítóktól szerzi be: a Bonafarm Csoport három állattenyésztéssel foglalkozó vállalata a Bóly Zrt., a Dalmand Zrt. és a Fiorács Kft.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >