A piacvezető gyártó limitált szériás terméke két világmárkát is megelőzött szeptemberben
Klasszikus terméke után a Hell Energy nyári, limitált szériás energiaitala is szárnyal, a Hell Energy Red Grape ugyanis eladott darabszám tekintetében két világmárkát is maga mögé utasított szeptemberben. A magyar energiaital-gyártó nyár elején dobta piacra a piros-szőlő és tutti-frutti ízű termékváltozatát, amely a vártnál is nagyobb sikert aratott a fogyasztók körében: szeptemberi 4,4 százalékos piaci részesedése – eladott darabszám tekintetében – önmagában nagyobb két nagy múltú energiaitalgyártó termékénél is.
Már egy, a megszüntetése ellen kampányoló kezdeményezés is indult az egyik közösségi portálon, „Ne szűnjön meg a piros szőlős Hell!“ elnevezéssel, olyannyira megkedvelték a fogyasztók Magyarország piacvezető energiaital-gyártójának termékét, a Hell Energy Red Grape-et. A nyári, limitált szériás produktumnak szánt frissítő sikere túlszárnyalta még a Hell előzetes várakozásait is: múlt hónapban az energiaitalok között a teljes magyarországi eladások 4,4 százalékát tudhatta magáénak. Összehasonlításképp, sem az úttörő osztrák márka, sem pedig a szörnyes energiaital nem tudott – összes termékét beleértve – hasonló eredményt produkálni, vagyis a Hell egyetlen, limitált kiadásra szánt termékével több palackot adott el 2011 szeptemberében, mint a két világmárka bármelyike. Az eredeti tervek szerint a Hell Energy Red Grape limitált szériás innovációként csupán idén nyárom lett volna elérhető a piacon, azonban az elsöprő piaci fogadtatás miatt a termék bekerült a Hell állandó szortimentjébe, A Hell összes termékét tekintve, a Nielsen 2011. szeptemberi felmérése szerint, eladott darabszám alapján a márka 22,4 százalékot ért el, ami 8,6 százalékkal magasabb, mint a tavaly szeptemberben realizált mennyiség (eladott literben számítva a részesedése 19 százalék – 8 százalékkal szintén magasabb a tavaly szeptemberinél). A Nielsen felmérésből kiderül, mind részesedésben, mind növekedési ráta tekintetében a Hell produkált legjobban a hónapban, ráadásul egy újabb csatornán, a benzinkutakon is átvette a piacvezető szerepet.
Ahogy azt a Hell Energy szeptember elsejei sajtótájékoztatóján bejelentette, termékeit, köztük a Hell Energy Red Grape-et is új, egészségesebb formulával, koffein hozzáadása nélkül gyártja szeptembertől. A Hell NEW Generation természetes növényi összetevői, a mate tea és a teobromin, amelyek a koffeinnel ellentétben nem okoznak függőséget, azonban a felhasználásukkal készülő új generációs serkentők közel ugyanolyan ébrentartó-hatást képesek kifejteni, mint a korábbi, koffein hozzáadásával készült Hell.
A Hell Energy Red Grape sikerén túl nem csak új termékének eladási adataira lehet büszke az ördögfejes márka az év vége felé közeledve. 2011. első három negyedévében – a márka összes termékét tekintve – a cég közel 50 százalékkal tudta növelni literben számított értékesítését az előző év ugyanezen időszakához képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >