A piaci átlag felett bővült a Borsodi Sörgyár értékesítése
A Borsodi Sörgyár Kft. értékesítése az idén a piaci átlag felett bővült, árbevétele, várhatóan a tavalyihoz hasonlóan, 10 százalékkal emelkedik – mondta Vuleta Zsolt ügyvezető igazgató a vállalat pénteki budapesti sajtóbeszélgetésén. A kft. tavaly 36 milliárd forint árbevételt ért el.
Az ügyvezető igazgató szerint a sörpiacon kedvező tendenciákat látni, a kiskereskedelmi sörforgalom idén eddig 3 százalékkal emelkedett. A Borsodi Sörgyár forgalma a piaci átlagnál magasabb mértékben bővült, így piaci részesedése nőtt. A sörpiac nemcsak mennyiségben, hanem értékben is bővült, ami azt jelzi, hogy a fogyasztók nyitottabbá váltak a magasabb minőségű sörök iránt – mutatott rá.
Vuleta Zsolt kiemelte, hogy a cég idén eddigi legnagyobb, 12 millió euró (mintegy 3,7 milliárd forint) invesztíciójú beruházását kezdte meg a bőcsi üzemben: 4 millió eurós fejlesztéssel megújul a palackozó gépsor, továbbá 8 millió eurós beruházással megkezdődtek a doboztöltő gépsor bővítésének és korszerűsítésének előkészítői munkái is. A fejlesztések eredményeként az üzem kapacitása várhatóan mintegy 700 ezer hektoliterrel, 2,5 millió hektoliterre bővül.
Hozzátette, a gyártósorok fejlesztése lehetővé teszi, hogy Bőcs legyen a Molson Coors vállalat egyik regionális központja, onnan látják majd el a horvát és a cseh piacot egyes márkák dobozos változataival. Magyarországon a dobozos sörök részaránya a kiskereskedelmi forgalomban stabilan 75 százalék. A cseh és a horvát részarány alacsonyabb, de gyorsan emelkedik – mondta az ügyvezető igazgató. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Borsodi Sörgyár és a Hydro Fehérvár AV19 lettek az Év Sportmarketing Nagykövetei
Március 5-én, szerdán a DIGITAL FORUM keretében adták át a…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >Magyar szakember a European Marketer of the Year 2025 döntősei közöt
Bejelentették az európai marketingszövetségeket tömörítő EMC European Marketer of the Year 2025 versenyének…
Tovább olvasom >