A piac harmadik legnagyobb szereplője már megemelte 15 ezer forintra a PIN-kód nélküli fizetési határt
A Fizetési Pont, a POS-terminál piac harmadik legnagyobb szereplője egy nap alatt bevezette a 15 ezer forint alatti kártyás vásárlásokra a PIN-kód mentességet termináljain – közölte a terminálüzemeltetők rangsorában az OTP és a K&H után a harmadik helyen álló cég az MTI-vel szerdán.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/10/bankkartya-.jpg)
A kormányrendelet ugyan április 15-iki határidőt jelölt meg, a cég termináljai azonban már szerdától átálltak a magasabb limitre, így 15 ezer forint alatt az érintéses fizetéssel használt bankkártyák esetén csak akkor kérnek PIN-kódot, ha a kibocsátó bank a limitemelést még nem hajtotta végre.
Mivel a Fizetési Pont intelligens POS termináljai az okostelefonokkal történő egyérintéses fizetést is támogatják, akár a 15 ezer forint feletti vásárlásoknál sem kell PIN-kódot megadni, ha a fizetési művelet okostelefonnal történik.
A 2012-ben alakult Fizetési Pont Magyarország legnagyobb, bankfüggetlen POS terminál üzemeltető hálózatát hozta létre, termináljai megtalálhatóak az ország több mint 2000 településén. A Fizetési Pont már több mint 23 ezer elfogadóhelyen telepített POS terminált Magyarországon, az MNB adatai szerint 2019 végén megközelítőleg 114 ezer elfogadóhelyen működött POS terminál. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ezekért a termékekért rohamoznák meg a boltokat, ha jönne egy katasztrófa
A koronavírus-járvány tanulsága alapján fontos felkészülni a váratlan eseményekre, legyen…
Tovább olvasom >A horvát gazdák hatodik napja tüntetnek a sertéspestisjárvány megfékezését célzó kormányintézkedések miatt
Horvátországban hatodik napja tüntetnek a gazdák a sertéspestisjárvány megfékezését célzó…
Tovább olvasom >Egyre közelebb Magyarország déli határához az afrikai sertéspestis
Október közepén a Magyarországgal határos, horvátországi Eszék-Baranya megyében is igazolták…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >