A Philips felgyorsítja „Green Innovation” nevű programját
A cég beszámolója szerint a zöld termékek eladása a teljes értékesítés közel felét biztosította az előző évben.
2012-ben a zöld termékek eladása 45 %-ra (11,3 milliárd euróval) emelkedett a teljes értékesítést tekintve. A „Green Innovation” programba összesen 569 millió eurót fektetett a nagyvállalat a 2012-es évben, az összeg legnagyobb részét a fenntartható LED világításba invesztálva. A károsanyag-kibocsátás területén kitűzött célt is sikerült elérnie, hiszen az elmúlt öt évben 25%-kal csökkentették a szén-dioxid kibocsátást.
Amszterdam, Hollandia- A Royal Philips Electronics a 2012-ben értékesített környezetbarát termékeiből származó bevétele 11,3 milliárd euró, amely 45%-a a teljes értékesítésnek és egyértelműen közelebb vitte a vállalatot az úgynevezett EcoVision fenntarthatósági program 2015-re kitűzött céljaihoz. Az egészségügy területén érzékelték a legnagyobb mértékű növekedést a környezetbarát termékek értékesítésében (36%-kal), valamint ezen a területen 16 új termékkel bővítették a zöld termékek portfólióját, melyek fejlesztik a páciensek eredményeit és kiterjesztik az egészségügyi ellátáshoz való hozzáférést, miközben csökkentik a környezetre gyakorolt hatást.
Az elért eredmények alátámasztják, hogy a vállalat továbbra is a fenntarthatóság érdekében folytatott tevékenységre fókuszál és célként tűzte ki, hogy innovációival fejlessze az emberek egészségét és jóérzését. „Büszkék vagyunk rá, hogy a Philips minden 4. ember életének fejlesztéséhez hozzájárul a Földön, a célunk pedig, hogy 2025-re 3 milliárd ember életét könnyítsük meg, a vállalati víziónk részeként.” mondta el Jim Andrew, a Fenntarthatósági Bizottság elnöke és a Stratégiai és Innovációs tervezés vezetője. „Hatalmas előrelépésről számolhatunk be az általunk okozott környezeti hatások csökkentésének terén, és sikerült elérnünk az ötéves károsanyag-kibocsátásra vonatkozó célunkat, hogy 25%-kal csökkentsük a szén-dioxid kibocsátást. Ezt elsősorban a fő működési területeinken működő energiamegtakarító programjainknak köszönhetjük, a zöld logisztikának, az utazások visszaszorításának, illetve a megújuló energiaforrások megnövelt használatának, amelyet a jövőben is folytatni kívánunk.”
2012-ben a Philips 569 millió eurót invesztált a zöld innovációkba, amely hűen tükrözi, hogy folyamatosan haladnak a 2015-re kitűzött 2 milliárd eurós cél felé. A befektetések terén a világítástechnika vezet, amelybe a vállalat több mint 325 millió eurót invesztált, hogy újabb előrelépést érjenek el a LED-es világításban, melynek célja lényegesen csökkenteni a szén-dioxid kibocsátást az energiatakarékos világításra való áttéréssel.
A Consumer Lifestyle ágon a vállalat önkéntes alapon vállalta, hogy folyamatosan kivonja a PVC-t, illetve a brómozott gyulladás-gátló anyagokat a termékeiből és a 2012-es évben bemutatott minden egyes eszpresszó kávégép mentes ezen anyagoktól.
Az egészségügyi területbe történt befektetés annak a folyamatosan növekvő keresletnek köszönhető, amelyet a vállalat az egész világon tapasztal a társadalom részéről, akiknek egyre nagyobb az igénye a zöld kórházakra és az egészségügy által a környezetre gyakorolt hatások csökkentésére. Ezt bizonyítja, hogy a Philips mágneses rezonancia képalkotó (MRI) készüléke, – 22%-kal alacsonyabb átlagos energiafelhasználással működik- vezeti az energiatakarékos MRI készülékek eladását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >