A P&G és a Lidl újra 5 millió forinttal támogatja az éhező gyermekeket
Lezárult a Procter & Gamble és a Lidl közös jótékonysági programja, melynek eredményeként a kezdeményezők 5 millió forinttal támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány „Mindenki ebédel” programját – a tavalyi kampány után immáron másodszor. Az adomány110 rászoruló gyermek fél éves melegétel-ellátását biztosítja. A P&G és a Lidl a program zárásaként egy asztalhoz ültette a támogatott gyerekeket, a kampány két nagykövetét, Oláh Gergő énekest és Berki Krisztián olimpikont, valamint az alapítvány és a sajtó képviselőit.
A kampány keretében minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki a Lidl magyarországi üzleteiben P&G termékeket – többek között Always, Ariel, Blend-a-Med, Gillette, Head&Shoulders, Jar, Lenor, Old Spice és Pampers márkákat – vásárolt 2015. április és július között, a P&G ugyanis termékenként 10 forintot különített el a célra.
A P&G és a Lidl vezetői ma bejelentették, hogy idén is 5 millió forinttal járulnak hozzá, hogy az éhező gyerekek asztalára meleg étel kerülhessen. A szimbolikus csekket Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke vette át a vállalatok képviselőitől és a kampány két nagykövetétől, Oláh Gergő énekestől és Berki Krisztián olimpikontól.
„A P&G-nél elkötelezettek vagyunk a gyermekek jólétéért,célunk, hogy termékeinkkel és fogyasztóbarát újításainkkal megkönnyítsük az emberek mindennapjait a világ minden táján. Örülünk, hogy együttműködhettünk a Lidl-lel, amely hasonló értékek mentén működő, felelős vállalatként segíteni tudta kampányunk sikerét, így a közös gondoskodás jegyében most 110 gyerek mindennapi gondjait sikerült fél évre enyhítenünk.” – mondta Balogh-Simon Zsófia, a P&G közép-európai kereskedelmi marketing vezetője.
„Különösen nagy öröm számunkra, hogy meg tudtuk ismételni a tavalyi adománygyűjtés sikerét, melyben kiemelt szerepe van vásárlóinknak. A Lidl Magyarország nevében ezúton is szeretném megköszönni nekik, hogy kezdeményezésünket idén is támogatták” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.Király Gábor, a Gyermekétkeztetési Alapítvány elnöke rámutatott, hogy hazai és nemzetközi felmérések szerint ma Magyarországon még mindig közel 20 000 gyermek éhezik, ezért hiánypótlónak nevezte a támogatást.
A program kezdeményezői Budapesten látták vendégül a támogatásban részesülő 110 rászoruló gyereket egy nyárzáró élménynapra. Minden résztvevő közös asztalnál, együtt ebédelt,Oláh Gergő pedig egy mini koncerttel lepte meg a nap főszereplőit, akik ezt követően fogápolási és iskolaszerekből álló dedikált csomagot vehettek át személyesen a két példaképtől.
A nélkülözés kampány nagykövetei számára sem ismeretlen: Oláh Gergő énekes és Berki Krisztián világ- és olimpiai bajnok tornász örömmel vállalták, hogy személyes szerepvállalásukkal vigyék a kezdeményezés hírét és erősítsék annak sikerét idén is.Velük nem csupán a jótékonysági akciót népszerűsítő bolti plakátokon, hanem a programot népszerűsítő, „Sikeréhség” című online kisfilmben is találkozhattak a vásárlók.
„Jó nézni, hogy a támogatás tényleg oda érkezik, ahol a legnagyobb szükség van rá, ezért köszönet illeti a kezdeményező vállalatokat. Biztos vagyok benne, hogy nem csak a meleg étel, de a rájuk irányuló figyelem is gyógyító hatású.” – mondta Berki Krisztián, aki Gergővel együtt nagyon élvezte, hogy személyesen is találkozhat, beszélgethet a gyerekekkel és pozitív gondolatokat erősíthet bennük.
„Fantasztikus eredménynek tartom, hogy ezek a gyerekek nem csak a mai, hanem az elkövetkező 180 napon is megfeledkezhetnek az alapvető akadályaikról és olyan dolgokra koncentrálhatnak, amik előreviszik őket az életben. Remélem, mi is jó példával szolgálunk nekik.” – tette hozzá Oláh Gergő énekes.
Kapcsolódó cikkeink
Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >