A P&G 10 millió dollárral támogatta a fiatalok sportolási lehetőségeit
A 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok lezárultával a P&G a sport nagyköveteinek kiváló teljesítménye előtt tisztelegve sem feledkezik meg az édesanyákról, akik végigkísérték őket ezen a hosszú és fantasztikus úton, amely a Játékokig vezetett.
A P&G, „Köszi Anyu!” kampánya keretében a világ 22 országából 35 édesanyát lepett meg a lehetőséggel, hogy a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok helyszínéről szurkolhatott gyermekének. Az édesanyák és családjuk kényelméért életre hívott Anya Rezidencián a P&G márkáival – mint például a Pampers®, a Head&Shoulders® vagy a Pantene® – valóban „otthont teremtett, távol az otthontól”, ahol kikapcsolódhattak, pihenhettek és kellemes környezetben követhették a versenyeket.
A P&G Anya Rezidencia:
· közel 332 édesanyát és 366 sportolót látott vendégül, a Szocsi Téli Olimpiai Játékok alatt pedig összesen 11,500 vendéget fogadott
· a P&G márkák szalonjai – a COVERGIRL®, a Wella®, az Olay®, a Pantene, a Gillette® és a Braun® – a sportolókat és családjukat közel 1600 órányi kényeztető szolgáltatással látták vendégül
· közel 54 ország sportolóit vendégelte meg, ahol közösen megünnepelték az olimpikonok és édesanyjuk közötti különleges kapcsolatot
· az Anya Rezidencián megközelítően 4562 ebédet és 8684 vacsorát szolgáltak fel
· az Ariel jóvoltából pedig több mint 510 000 lepedőt mostak ki.
„Ez már a harmadik olimpia, amin részt veszünk, de messze ez a legjobb!” – mondta Cheryl Simundson, a kanadai olimpikon, Kaillie Humphries édesanyja. „Mintha megnyertem volna a lottó főnyereményt. Őszintén, ez csodálatos! Olvassák a gondolatainkat, ki sem kell mondanunk őket. Úgy bánnak itt velünk, mint egy királynővel. Sőt, még annál is jobban!”
A P&G Anya Rezidencia számtalan eseménynek adott otthont, melyekre Nick Goepper, a Tide nagykövete, Sven Kramer, a Gillette nagykövete, Noelle Pikus-Pace, a Pampers nagykövete, Elena Ilinykh, a Pantene nagykövete, Jamie Anderson, az Olay nagykövete, Julie Chu, a Bounty® nagykövete, illetve Martina Sablikova és Gregor Schlierenzauer is meghívást kapott. Az édesanyák számtalan ötletet és szépségápolási tippet kaphattak az Anya Rezidencián: a COVERGIRL nemzeti színekben pompázó manikűrt, a Pantene tanácsadói különleges hajfonatokat készítettek számukra; részt vehettek az Olay frissítő arckezelésein és sminktanácsadásain, a Blend-a-Med® szakértői pedig a győztesek mosolyát varázsolták az édesanyák arcára. A Gillette a hoki szurkolóknak közös meccsnéző-bulit szervezett, ahol az érdeklődők együtt követhették végig a férfi jégkorong döntőt. Látogatást tett továbbá a P&G Anya Rezidencián Charlotte Kalla, Jason Lamy-Chappuis és a Venus® nagykövet, Ekaterina Bobrova is, akik szintén köszönetet mondtak édesanyjuknak.
„A P&G márkák nem csupán az Olimpiai Játékok közel két és fél hete alatt kényeztették az édesanyákat, hanem a mindennapokban is segítik őket. Márkáink elsődleges feladata, hogy mindennapi termékeinkkel kiszolgálják a világ összes édesanyját.” – mondta Phil Duncan, a P&G nemzetközi képviselője. „A 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok végeztével szeretnénk az édesanyák iránti elkötelezettségünk és hálánk jeléül megköszönni nekik a kitartó támogatásukat, és közösen megünnepelni velük gyermekük kimagasló eredményeit.”
A P&G sport nagykövetei – akiket világszerte több mint 15 P&G márka támogatását élvezik – a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok ideje alatt 33 érmet szereztek, ebből 16 arany, 11 ezüst és 6 bronz született. A lenyűgöző eredmények közül néhány a teljesség igénye nélkül:
· Éremözön a műkorcsolyában: a Meryl Davis – Charlie White duó aranyérmet, a Tessa Virtue – Scott Moir páros ezüstérmet, míg Elena Ilinykh bronzérmet szerzett.
· Három érmet – köztük egy arany- és két ezüstérmet- zsákmányolt a svéd sífutó, Charlotte Kalla.
· A holland gyorskorcsolyázó, Sven Kramer szintén három éremmel büszkélkedhetett: két arannyal és egy ezüsttel.
· Két aranyérem büszke tulajdonosa lett Dario Cologna, a svájci sífutó.
A P&G az ifjúsági sportok elkötelezett támogatója
A P&G nagyra becsüli az édesanyák élsportoló gyermekük felnevelésében betöltött elengedhetetlen szerepét. „Éppen ezért indítottunk útjára világszintű támogatói programunkat, hogy ezzel is megköszönjük az édesanyák gondoskodását és kitartását.” – mondta Duncan. „Így is szeretnénk azokat támogatni, akik a legfontosabbak az édesanyáknak: a gyermekeiket. Az ifjúsági sportprogramok fontos szerepet játszanak és segítenek az édesanyáknak gyermeküket kitartásra és határozottságra tanítani.”
A vállalat ifjúsági sport programja keretében a P&G hozzájárul a gyermekek sportolási lehetőségeinek fejlesztéséhez, ezzel is segítve az édesanyákat, hogy gyermekük boldog és egészséges élet éljen. A P&G az ifjúsági sport programokat világszerte eddig közel 10 millió dollárral, azaz 2,2 milliárd forintnak megfelelő összeggel támogatta.
Támogatást kapott többek között:
· az oroszországi Novomoskovsk Olimpiai Sport Centrum – új sportszerek vásárlásárára, felújításra és bővítésre, ezáltal biztosítva a kültéri és beltéri sportlétesítmények korszerűségét
· az Amerikai Olimpiai Bizottság Paralimpiai Csapatának fiatal sportolói
· a brazil „Peneirinha”, amely gyermekek ezreit bíztatja az aktív életre és arra, hogy az iskolai tanulmányaik mellett fejlesszék sport képességeiket – kiemelten a futballra
· olasz általános iskolákat sportszerekkel támogatott a vállalat, melyeket P&G termékek vásárlásából összegyűjtött adományból finanszíroztak
· a spanyol „FUNDAL”, amely tehetséges gyerekeknek nyújt ösztöndíjat az oktatást és a sportolást összehangoló programjaihoz
A P&G a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal kötött 10 éves együttműködés időszakára mintegy 25 millió dollár – közel 5.6 milliárd forint – értékű vállalást tett az ifjúsági sportok támogatására. A program eredményeként a P&G támogatásának összege mára már elérte a 10 millió dolláros – azaz közel 2.2 milliárd forintos – összeget világszerte.
A P&G, „Köszi Anyu!” kampányát tavaly októberben indította útjára a „Raising an Olympian – Egy olimpikon felnevelése” című – 32 milliós nézettséggel rendelkező – videó sorozatával, amely az édesanyák szemszögéből mutatja be a sportolók életútját, történeteiket. Ezt követően a vállalat bemutatta új, „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” címet viselő reklámfilmjét, amely a vállalat 2012. évi Londoni Olimpiai Játékokon debütáló „Best Job” filmjének folytatása. Az új film – amely mára már több mint 49 milliós nézettséggel büszkélkedik – köszönetet mond az édesanyáknak a gyerekeiknek nyújtott támogatásért és bátorításért.
A P&G „Köszi Anyu!” kampányáról további információ: www.image.net/pgolympicgames
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >