A Pernod Ricardé lehet a Whisky Exchange
Az alkoholos italokat online értékesítő, 1999-ben alapított brit Whisky Exchange megvásárlásáról írt alá megállapodást a francia Pernod Ricard e-kereskedelmi expanziós stratégiája részeként. Az ügylet pénzügyi részleteit a cég nem fedte fel. A vállalat közölte, hogy az akvizíció összhangban áll az új fogyasztói igények és elvárások kielégítésére megfogalmazott stratégiájával.
A múlt hónapban az éves értékesítést illető visszaesést jelző Pernod Ricard szinergiákat kíván létrehozni a The Whisky Exchange szakértelme és házon belüli platformjai (Drinks&Co, Bodeboca) között. A cég vezetése az e-kereskedelmet hosszú távon kulcsfontosságú csatornaként jelölte meg.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
150 milliós bírságot kapott a Shein
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Növelte bevételét, működési eredményét az Árukereső cseh anyacége tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bezárja brit üzleteit az Amazon Fresh, az online jelenlétre helyezi a hangsúlyt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >