A Pernod Ricardé lehet a Whisky Exchange
Az alkoholos italokat online értékesítő, 1999-ben alapított brit Whisky Exchange megvásárlásáról írt alá megállapodást a francia Pernod Ricard e-kereskedelmi expanziós stratégiája részeként. Az ügylet pénzügyi részleteit a cég nem fedte fel. A vállalat közölte, hogy az akvizíció összhangban áll az új fogyasztói igények és elvárások kielégítésére megfogalmazott stratégiájával.
A múlt hónapban az éves értékesítést illető visszaesést jelző Pernod Ricard szinergiákat kíván létrehozni a The Whisky Exchange szakértelme és házon belüli platformjai (Drinks&Co, Bodeboca) között. A cég vezetése az e-kereskedelmet hosszú távon kulcsfontosságú csatornaként jelölte meg.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Átalakítja működését a Pernod Ricard a szeszesitalok visszaeső eladásai miatt
A francia Pernod Ricard – a világ második legnagyobb nyugati…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >