A Pernod Ricard whiskey leányvállalatot alapított az Egyesült Államokban
A North American Distillers fogja felügyelni a vállalat amerikai whiskeyportfólióját.
North American Distillers néven whiskey leányvállalatot alapított a Pernod Ricard az Egyesült Államokban hangsúlyozva ezzel elkötelezettségét és ambícióit amerikai whiskey-portfóliója iránt – számolt be a Just Drinks.
A „globális márkavállalat” marketing- és operációs feladatokat fog ellátni, és felügyeli a Jefferson’s Bourbon lepárlóüzem építését Kentuckyban.
A részleget Richard Black vezérigazgató, a Pernod Ricard veteránja irányítja majd, aki korábban a párizsi Martell Cognac marketingigazgatója volt. Black felügyeli majd a vállalat teljes amerikai whiskey-portfólióját és az észak-amerikai telephelyeket.
A lépést a Pernod július 11-i közleménye szerint „a virágzó kategóriába történő jelentős beruházások” előzték meg.
2022-ben a Pernod tervbe vette, hogy 238 millió eurót (akkori értéken 251,2 millió dollárt) költ a Jefferson’s Bourbon lepárlóüzemre és raktárakra a Kentucky állambeli Marion megyében.
A lépés része volt egy szélesebb körű stratégiának, amelynek célja a tőkebefektetések bővítése, különösen az érlelt szeszes italok terén. A további beruházások között volt az írországi Jameson lepárlóüzem kapacitásának növelése és egy kínai whiskey bevezetése.
A Pernod 2022-ben külön üzleti egységet hozott létre az amerikai whiskeymárkák marketingjének és gyártásának irányítására. A csoport észak-amerikai részlegéhez tartozó American Whiskey Collective magában foglalja a Jefferson’s, a Rabbit Hole, a Smooth Ambler és a TX Whiskey márkákat. A csoport szerint az új egységek a The Gin Hub és a House of Tequila mintájára alakultak, amelyeket a saját kategóriájukban való nagyobb sikert célozzák.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
2035-ig évente akár 3,2 százalékponttal növelheti az élelmiszer-inflációt a klímaváltozás
Magyarország mezőgazdaságában jelentős változásokra kell számítani a következő évtizedben a…
Tovább olvasom >Kutatás: kedvezőbb lett a középkorúak anyagi helyzete
Javult a középkorúak anyagi helyzete a K&H biztos jövő kutatás…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia alapú alkalmazással is segíti kistermelőit a SPAR
Tovább bővítette kistermelői partnerprogramját a SPAR Magyarország: a Régiók Kincsei…
Tovább olvasom >