A Pernod Ricard whiskey leányvállalatot alapított az Egyesült Államokban
A North American Distillers fogja felügyelni a vállalat amerikai whiskeyportfólióját.
North American Distillers néven whiskey leányvállalatot alapított a Pernod Ricard az Egyesült Államokban hangsúlyozva ezzel elkötelezettségét és ambícióit amerikai whiskey-portfóliója iránt – számolt be a Just Drinks.
A „globális márkavállalat” marketing- és operációs feladatokat fog ellátni, és felügyeli a Jefferson’s Bourbon lepárlóüzem építését Kentuckyban.
A részleget Richard Black vezérigazgató, a Pernod Ricard veteránja irányítja majd, aki korábban a párizsi Martell Cognac marketingigazgatója volt. Black felügyeli majd a vállalat teljes amerikai whiskey-portfólióját és az észak-amerikai telephelyeket.
A lépést a Pernod július 11-i közleménye szerint „a virágzó kategóriába történő jelentős beruházások” előzték meg.
2022-ben a Pernod tervbe vette, hogy 238 millió eurót (akkori értéken 251,2 millió dollárt) költ a Jefferson’s Bourbon lepárlóüzemre és raktárakra a Kentucky állambeli Marion megyében.
A lépés része volt egy szélesebb körű stratégiának, amelynek célja a tőkebefektetések bővítése, különösen az érlelt szeszes italok terén. A további beruházások között volt az írországi Jameson lepárlóüzem kapacitásának növelése és egy kínai whiskey bevezetése.
A Pernod 2022-ben külön üzleti egységet hozott létre az amerikai whiskeymárkák marketingjének és gyártásának irányítására. A csoport észak-amerikai részlegéhez tartozó American Whiskey Collective magában foglalja a Jefferson’s, a Rabbit Hole, a Smooth Ambler és a TX Whiskey márkákat. A csoport szerint az új egységek a The Gin Hub és a House of Tequila mintájára alakultak, amelyeket a saját kategóriájukban való nagyobb sikert célozzák.
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >