A Pernod Ricard whiskey leányvállalatot alapított az Egyesült Államokban
A North American Distillers fogja felügyelni a vállalat amerikai whiskeyportfólióját.
North American Distillers néven whiskey leányvállalatot alapított a Pernod Ricard az Egyesült Államokban hangsúlyozva ezzel elkötelezettségét és ambícióit amerikai whiskey-portfóliója iránt – számolt be a Just Drinks.
A „globális márkavállalat” marketing- és operációs feladatokat fog ellátni, és felügyeli a Jefferson’s Bourbon lepárlóüzem építését Kentuckyban.
A részleget Richard Black vezérigazgató, a Pernod Ricard veteránja irányítja majd, aki korábban a párizsi Martell Cognac marketingigazgatója volt. Black felügyeli majd a vállalat teljes amerikai whiskey-portfólióját és az észak-amerikai telephelyeket.
A lépést a Pernod július 11-i közleménye szerint „a virágzó kategóriába történő jelentős beruházások” előzték meg.
2022-ben a Pernod tervbe vette, hogy 238 millió eurót (akkori értéken 251,2 millió dollárt) költ a Jefferson’s Bourbon lepárlóüzemre és raktárakra a Kentucky állambeli Marion megyében.
A lépés része volt egy szélesebb körű stratégiának, amelynek célja a tőkebefektetések bővítése, különösen az érlelt szeszes italok terén. A további beruházások között volt az írországi Jameson lepárlóüzem kapacitásának növelése és egy kínai whiskey bevezetése.
A Pernod 2022-ben külön üzleti egységet hozott létre az amerikai whiskeymárkák marketingjének és gyártásának irányítására. A csoport észak-amerikai részlegéhez tartozó American Whiskey Collective magában foglalja a Jefferson’s, a Rabbit Hole, a Smooth Ambler és a TX Whiskey márkákat. A csoport szerint az új egységek a The Gin Hub és a House of Tequila mintájára alakultak, amelyeket a saját kategóriájukban való nagyobb sikert célozzák.
Kapcsolódó cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >