A Pernod Ricard whiskey leányvállalatot alapított az Egyesült Államokban
A North American Distillers fogja felügyelni a vállalat amerikai whiskeyportfólióját.
North American Distillers néven whiskey leányvállalatot alapított a Pernod Ricard az Egyesült Államokban hangsúlyozva ezzel elkötelezettségét és ambícióit amerikai whiskey-portfóliója iránt – számolt be a Just Drinks.
A „globális márkavállalat” marketing- és operációs feladatokat fog ellátni, és felügyeli a Jefferson’s Bourbon lepárlóüzem építését Kentuckyban.
A részleget Richard Black vezérigazgató, a Pernod Ricard veteránja irányítja majd, aki korábban a párizsi Martell Cognac marketingigazgatója volt. Black felügyeli majd a vállalat teljes amerikai whiskey-portfólióját és az észak-amerikai telephelyeket.
A lépést a Pernod július 11-i közleménye szerint „a virágzó kategóriába történő jelentős beruházások” előzték meg.
2022-ben a Pernod tervbe vette, hogy 238 millió eurót (akkori értéken 251,2 millió dollárt) költ a Jefferson’s Bourbon lepárlóüzemre és raktárakra a Kentucky állambeli Marion megyében.
A lépés része volt egy szélesebb körű stratégiának, amelynek célja a tőkebefektetések bővítése, különösen az érlelt szeszes italok terén. A további beruházások között volt az írországi Jameson lepárlóüzem kapacitásának növelése és egy kínai whiskey bevezetése.
A Pernod 2022-ben külön üzleti egységet hozott létre az amerikai whiskeymárkák marketingjének és gyártásának irányítására. A csoport észak-amerikai részlegéhez tartozó American Whiskey Collective magában foglalja a Jefferson’s, a Rabbit Hole, a Smooth Ambler és a TX Whiskey márkákat. A csoport szerint az új egységek a The Gin Hub és a House of Tequila mintájára alakultak, amelyeket a saját kategóriájukban való nagyobb sikert célozzák.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >