A Pernod Ricard whiskey leányvállalatot alapított az Egyesült Államokban
A North American Distillers fogja felügyelni a vállalat amerikai whiskeyportfólióját.
North American Distillers néven whiskey leányvállalatot alapított a Pernod Ricard az Egyesült Államokban hangsúlyozva ezzel elkötelezettségét és ambícióit amerikai whiskey-portfóliója iránt – számolt be a Just Drinks.
A „globális márkavállalat” marketing- és operációs feladatokat fog ellátni, és felügyeli a Jefferson’s Bourbon lepárlóüzem építését Kentuckyban.
A részleget Richard Black vezérigazgató, a Pernod Ricard veteránja irányítja majd, aki korábban a párizsi Martell Cognac marketingigazgatója volt. Black felügyeli majd a vállalat teljes amerikai whiskey-portfólióját és az észak-amerikai telephelyeket.
A lépést a Pernod július 11-i közleménye szerint „a virágzó kategóriába történő jelentős beruházások” előzték meg.
2022-ben a Pernod tervbe vette, hogy 238 millió eurót (akkori értéken 251,2 millió dollárt) költ a Jefferson’s Bourbon lepárlóüzemre és raktárakra a Kentucky állambeli Marion megyében.
A lépés része volt egy szélesebb körű stratégiának, amelynek célja a tőkebefektetések bővítése, különösen az érlelt szeszes italok terén. A további beruházások között volt az írországi Jameson lepárlóüzem kapacitásának növelése és egy kínai whiskey bevezetése.
A Pernod 2022-ben külön üzleti egységet hozott létre az amerikai whiskeymárkák marketingjének és gyártásának irányítására. A csoport észak-amerikai részlegéhez tartozó American Whiskey Collective magában foglalja a Jefferson’s, a Rabbit Hole, a Smooth Ambler és a TX Whiskey márkákat. A csoport szerint az új egységek a The Gin Hub és a House of Tequila mintájára alakultak, amelyeket a saját kategóriájukban való nagyobb sikert célozzák.
Kapcsolódó cikkeink
Donald Trump súlyos vámokat helyezett kilátásba az Európai Unióból származó alkoholtermékekre válaszul az amerikai whiskey-re bejelentett uniós vámra
Donald Trump amerikai elnök súlyos vámokat helyezett kilátásba csütörtökön az…
Tovább olvasom >Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >