A Perfect Day-jel társulva fejleszt az Unilever laktózmentes jégkrémet
Az Unilever és a Perfect Day közös laktózmentes jégkréme az Unilever Breyers márkája alatt lesz kapható az Egyesült Államokban
Az Unilever az Egyesült Államokbeli állatmentes tejtermékek gyártójával, a Perfect Day-jel együttműködésben új laktózmentes csokoládé jégkrémet vezet be a piacra, amely az Unilever Breyers márkája alatt lesz kapható.
Az Unilever a jégkrémekben jellemzően megtalálható állati eredetű tejfehérjéket a Perfect Day által precíziós fermentációval előállított, állatmentes tejsavófehérjével helyettesítette.
A jégkrém februártól az Unilever Breyers termékcsaládjának többi termékéhez hasonlóan 48 unciás (mintegy 1,4 literes) dobozos formátumban kerül forgalomban az Egyesült Államok kiskereskedőinél, így a Kroger, a Walmart, a Target és a H-E-B áruházakban.
Azon túl, hogy laktózmentes, a termék a két vállalat szerint koleszterint sem tartalmaz.
– Látjuk, hogy az alternatív fagylaltok iránti kereslet folyamatosan nő, és fontos számunkra, hogy a Breyers-rajongóknak olyan jeges finomságokat kínáljunk, amelyek megfelelnek igényeiknek és preferenciáiknak, anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötniük a Breyers által több mint 150 éve kínált krémes íz és zamat tekintetében – mondta el Lisa Vortsman, az Unilever észak-amerikai jégkrém-üzletágának marketingvezetője.
A Perfect Day az elmúlt néhány évben több élelmiszeripari óriással is összefogott az Egyesült Államokban. 2022 szeptemberében a Nestlé-vel közösen kísérletezett annak amerikai K+F Acceleratorán keresztül egy állatmentes tejfehérjével készült termékkel. A Mars partnereként pedig egy állatmentes csokoládészelet, a Co2coa kifejlesztésén dolgozott.
TM Narayan, a Perfect Day vezérigazgatója úgy jellemezte az Unileverrel való partnerséget, mint „egy jellemző példáját annak, hogy a második évtizedben arra összpontosítunk, hogy a növekedést olyan vezető vállalatokkal való együttműködéseken keresztül ösztönözzük, amelyek osztoznak küldetésünkben és maguk is tenni akarnak egy szebb és zöldebb holnapért”.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >Új kampánnyal tér vissza a Stella Artois ikonikus „David és Dave” párosa
A Stella Artois idén nyáron különleges kampánnyal örvendezteti meg rajongóit…
Tovább olvasom >Szavazz a kedvenc Menteshelyedre, garantált kedvezményekért!
A menteshelyek.hu a paleo, vegán, cukormentes, regenor, tejfehérjementes, laktózmentes, szénhidrát-csökkentett és gluténmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >A héten indul a NAV ellenőrzéssorozata a Balatonnál és a Velencei-tónál
A héten megkezdte nyári ellenőrzéssorozatát a Nemzeti Adó- és Vámhivatal…
Tovább olvasom >