A Perfect Day-jel társulva fejleszt az Unilever laktózmentes jégkrémet
Az Unilever és a Perfect Day közös laktózmentes jégkréme az Unilever Breyers márkája alatt lesz kapható az Egyesült Államokban
Az Unilever az Egyesült Államokbeli állatmentes tejtermékek gyártójával, a Perfect Day-jel együttműködésben új laktózmentes csokoládé jégkrémet vezet be a piacra, amely az Unilever Breyers márkája alatt lesz kapható.
Az Unilever a jégkrémekben jellemzően megtalálható állati eredetű tejfehérjéket a Perfect Day által precíziós fermentációval előállított, állatmentes tejsavófehérjével helyettesítette.
A jégkrém februártól az Unilever Breyers termékcsaládjának többi termékéhez hasonlóan 48 unciás (mintegy 1,4 literes) dobozos formátumban kerül forgalomban az Egyesült Államok kiskereskedőinél, így a Kroger, a Walmart, a Target és a H-E-B áruházakban.
Azon túl, hogy laktózmentes, a termék a két vállalat szerint koleszterint sem tartalmaz.
– Látjuk, hogy az alternatív fagylaltok iránti kereslet folyamatosan nő, és fontos számunkra, hogy a Breyers-rajongóknak olyan jeges finomságokat kínáljunk, amelyek megfelelnek igényeiknek és preferenciáiknak, anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötniük a Breyers által több mint 150 éve kínált krémes íz és zamat tekintetében – mondta el Lisa Vortsman, az Unilever észak-amerikai jégkrém-üzletágának marketingvezetője.
A Perfect Day az elmúlt néhány évben több élelmiszeripari óriással is összefogott az Egyesült Államokban. 2022 szeptemberében a Nestlé-vel közösen kísérletezett annak amerikai K+F Acceleratorán keresztül egy állatmentes tejfehérjével készült termékkel. A Mars partnereként pedig egy állatmentes csokoládészelet, a Co2coa kifejlesztésén dolgozott.
TM Narayan, a Perfect Day vezérigazgatója úgy jellemezte az Unileverrel való partnerséget, mint „egy jellemző példáját annak, hogy a második évtizedben arra összpontosítunk, hogy a növekedést olyan vezető vállalatokkal való együttműködéseken keresztül ösztönözzük, amelyek osztoznak küldetésünkben és maguk is tenni akarnak egy szebb és zöldebb holnapért”.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Rekordbevételt hozhat a Valentin-nap a kiskereskedelemben
A Valentin-napi költések világszerte rekordot dönthetnek idén, mind az Egyesült…
Tovább olvasom >Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >