A Perfect Day-jel társulva fejleszt az Unilever laktózmentes jégkrémet
Az Unilever és a Perfect Day közös laktózmentes jégkréme az Unilever Breyers márkája alatt lesz kapható az Egyesült Államokban
Az Unilever az Egyesült Államokbeli állatmentes tejtermékek gyártójával, a Perfect Day-jel együttműködésben új laktózmentes csokoládé jégkrémet vezet be a piacra, amely az Unilever Breyers márkája alatt lesz kapható.
Az Unilever a jégkrémekben jellemzően megtalálható állati eredetű tejfehérjéket a Perfect Day által precíziós fermentációval előállított, állatmentes tejsavófehérjével helyettesítette.
A jégkrém februártól az Unilever Breyers termékcsaládjának többi termékéhez hasonlóan 48 unciás (mintegy 1,4 literes) dobozos formátumban kerül forgalomban az Egyesült Államok kiskereskedőinél, így a Kroger, a Walmart, a Target és a H-E-B áruházakban.
Azon túl, hogy laktózmentes, a termék a két vállalat szerint koleszterint sem tartalmaz.
– Látjuk, hogy az alternatív fagylaltok iránti kereslet folyamatosan nő, és fontos számunkra, hogy a Breyers-rajongóknak olyan jeges finomságokat kínáljunk, amelyek megfelelnek igényeiknek és preferenciáiknak, anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötniük a Breyers által több mint 150 éve kínált krémes íz és zamat tekintetében – mondta el Lisa Vortsman, az Unilever észak-amerikai jégkrém-üzletágának marketingvezetője.
A Perfect Day az elmúlt néhány évben több élelmiszeripari óriással is összefogott az Egyesült Államokban. 2022 szeptemberében a Nestlé-vel közösen kísérletezett annak amerikai K+F Acceleratorán keresztül egy állatmentes tejfehérjével készült termékkel. A Mars partnereként pedig egy állatmentes csokoládészelet, a Co2coa kifejlesztésén dolgozott.
TM Narayan, a Perfect Day vezérigazgatója úgy jellemezte az Unileverrel való partnerséget, mint „egy jellemző példáját annak, hogy a második évtizedben arra összpontosítunk, hogy a növekedést olyan vezető vállalatokkal való együttműködéseken keresztül ösztönözzük, amelyek osztoznak küldetésünkben és maguk is tenni akarnak egy szebb és zöldebb holnapért”.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >