A PepsiCo Muscle Milk terméke az edzőtermeken kívül is jól teljesít
A PepsiCo tulajdonában lévő fehérjepor- és shake-kínálat egyre nagyobb vonzerővel bír a hétköznapi fogyasztók körében, akik fogyasztják azt nassolnivalóként, illetve kávéhoz, jégkrémhez vagy pékárukhoz, például muffinokhoz keverve. A Muscle Milk és a hasonló márkák számára kifejezetten előnyös, hogy a fogyasztók több demográfiai csoportban is egyre inkább odafigyelnek az egészségükre és a jó közérzetükre.
A Muscle Milk a PepsiCo sportteljesítményre és wellnessre irányuló platformjának kulcsfontosságú eleme. A vállalat jelenlétét e szegmensben a több milliárd dolláros Gatorade márkára alapozza, amely a közelmúltban új termékeket vezetett be, köztük a Fast Twitch koffeintartalmú energiaitalt és a Gatorlyte gyors rehidratálót. A Muscle Milk ezeken túl a fehérjebevitelről és a regenerálódásról gondoskodik.
A PepsiCo által a Hormel Foodstól 2019-ben megvásárolt márka 2022-ben két számjegyű növekedést ért el, amit idén megismételni látszik.//
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping…
Tovább olvasom >1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >Lavazza Espresso Maestro Nespresso kompatibilis kapszulák
Élvezd azon földrész aromáit, ahol a fák mélyen lélegeznek, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az egy évvel korábbihoz viszonyítva 1,7, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal mérséklődött az építőipari termelés volumene novemberben
2024 novemberében az építőipari termelés volumene a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Az LG immár a 13. egymást követő évben került be a Dow Jones Fenntarthatósági Világindexbe
Az LG Electronics (LG) ismét bekerült a Dow Jones Fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Változó piaci környezetben is stabil növekedéssel zárta az évet az AutoWallis Csoport
8 százalékkal több gépjárművet értékesített 2024-ben az AutoWallis Csoport, ezzel…
Tovább olvasom >