A PepsiCo Muscle Milk terméke az edzőtermeken kívül is jól teljesít
A PepsiCo tulajdonában lévő fehérjepor- és shake-kínálat egyre nagyobb vonzerővel bír a hétköznapi fogyasztók körében, akik fogyasztják azt nassolnivalóként, illetve kávéhoz, jégkrémhez vagy pékárukhoz, például muffinokhoz keverve. A Muscle Milk és a hasonló márkák számára kifejezetten előnyös, hogy a fogyasztók több demográfiai csoportban is egyre inkább odafigyelnek az egészségükre és a jó közérzetükre.
A Muscle Milk a PepsiCo sportteljesítményre és wellnessre irányuló platformjának kulcsfontosságú eleme. A vállalat jelenlétét e szegmensben a több milliárd dolláros Gatorade márkára alapozza, amely a közelmúltban új termékeket vezetett be, köztük a Fast Twitch koffeintartalmú energiaitalt és a Gatorlyte gyors rehidratálót. A Muscle Milk ezeken túl a fehérjebevitelről és a regenerálódásról gondoskodik.
A PepsiCo által a Hormel Foodstól 2019-ben megvásárolt márka 2022-ben két számjegyű növekedést ért el, amit idén megismételni látszik.//
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >