A PepsiCo Muscle Milk terméke az edzőtermeken kívül is jól teljesít
A PepsiCo tulajdonában lévő fehérjepor- és shake-kínálat egyre nagyobb vonzerővel bír a hétköznapi fogyasztók körében, akik fogyasztják azt nassolnivalóként, illetve kávéhoz, jégkrémhez vagy pékárukhoz, például muffinokhoz keverve. A Muscle Milk és a hasonló márkák számára kifejezetten előnyös, hogy a fogyasztók több demográfiai csoportban is egyre inkább odafigyelnek az egészségükre és a jó közérzetükre.
A Muscle Milk a PepsiCo sportteljesítményre és wellnessre irányuló platformjának kulcsfontosságú eleme. A vállalat jelenlétét e szegmensben a több milliárd dolláros Gatorade márkára alapozza, amely a közelmúltban új termékeket vezetett be, köztük a Fast Twitch koffeintartalmú energiaitalt és a Gatorlyte gyors rehidratálót. A Muscle Milk ezeken túl a fehérjebevitelről és a regenerálódásról gondoskodik.
A PepsiCo által a Hormel Foodstól 2019-ben megvásárolt márka 2022-ben két számjegyű növekedést ért el, amit idén megismételni látszik.//
Kapcsolódó cikkeink
Arculatot vált a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjeforradalom: három új itallal bővíti funkcionális kínálatát a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb beruházással bővíti az üdítőital-gyártást a Carlsberg az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >XXI. Európai Kereskedelem Napja – Új koncepcióra és a partnerség erősítésére van szükség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

