A PepsiCo Muscle Milk terméke az edzőtermeken kívül is jól teljesít
A PepsiCo tulajdonában lévő fehérjepor- és shake-kínálat egyre nagyobb vonzerővel bír a hétköznapi fogyasztók körében, akik fogyasztják azt nassolnivalóként, illetve kávéhoz, jégkrémhez vagy pékárukhoz, például muffinokhoz keverve. A Muscle Milk és a hasonló márkák számára kifejezetten előnyös, hogy a fogyasztók több demográfiai csoportban is egyre inkább odafigyelnek az egészségükre és a jó közérzetükre.
A Muscle Milk a PepsiCo sportteljesítményre és wellnessre irányuló platformjának kulcsfontosságú eleme. A vállalat jelenlétét e szegmensben a több milliárd dolláros Gatorade márkára alapozza, amely a közelmúltban új termékeket vezetett be, köztük a Fast Twitch koffeintartalmú energiaitalt és a Gatorlyte gyors rehidratálót. A Muscle Milk ezeken túl a fehérjebevitelről és a regenerálódásról gondoskodik.
A PepsiCo által a Hormel Foodstól 2019-ben megvásárolt márka 2022-ben két számjegyű növekedést ért el, amit idén megismételni látszik.//
Kapcsolódó cikkeink
Tovább erősíti energiaital-portfólióját a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mikroműanyag-szűrővel érkeznek az LG új mosógépei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >OKSZ: a kiskereskedelem terhei fékezik a fogyasztói bizalom helyreállását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: Júliusban is nőtt a kiskereskedelmi forgalom, bár havi szinten visszalépés látszik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >