A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping Company, LLC (Sabra) és a PepsiCo-Strauss Fresh Dips & Spreads International GmbH (Obela) vállalatokat, miután felvásárolja a fennmaradó 50%-os tulajdonrészt is. Ezzel a PepsiCo lesz a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosa – mutat rá az ESM magazine.
A friss mártogatósok piacának vezető szereplője
A Sabra és az Obela közös vállalatokként működtek a PepsiCo és a Strauss Group között: a Sabra az Egyesült Államokban és Kanadában, míg az Obela Ausztráliában, Új-Zélandon és Mexikóban tevékenykedik. A Sabra, amely New York-i központtal működik, mára az amerikai hummuszpiac vezető szereplőjévé nőtte ki magát, közel 400 millió dolláros (384 millió eurós) kiskereskedelmi forgalmat generálva.
Az Obela, amely Genfben található, a nemzetközi piacokon, különösen a friss mártogatósok és krémek kategóriájában vált ismertté.
A PepsiCo stratégiája: bővítés és innováció
Steven Williams, a PepsiCo Foods North America vezérigazgatója elmondta, hogy a vállalat célja az élelmiszer-portfóliójuk folyamatos fejlesztése és a fogyasztók növekvő igényeinek kielégítése, különösen az egyszerű, tápláló ételek és a kényelmes, útközbeni fogyasztásra szánt termékek terén.
„A tápláló, egyszerű ételek, például a hűtött mártogatósok és krémek olyan területet képviselnek, ahol régóta bővíteni szerettük volna jelenlétünket az Egyesült Államokban és Kanadában” – nyilatkozta Williams.
Az ügylet lehetővé teszi a PepsiCo számára, hogy tovább gyorsítsa az innovációt és fejlessze kínálatát, igazodva az észak-amerikai fogyasztók változó igényeihez.
Nehézségek közepette is előre
A PepsiCo októberben meglepetésszerű csökkenést jelentett be harmadik negyedéves bevételeiben, és visszavágta éves értékesítési növekedési előrejelzését. Ennek oka az észak-amerikai fogyasztók óvatosabb költési szokásai, amelyek csökkentették a szénsavas üdítők és a Frito-Lay snackek iránti keresletet.
Ennek ellenére a PepsiCo optimistán tekint a jövőbe, és a Sabra és az Obela márkák integrálásával tovább kívánja erősíteni pozícióját az élelmiszerpiacon. Williams hangsúlyozta, hogy hálásak a Strauss Grouppal való hosszú és sikeres együttműködésért, és izgatottan várják a következő fejezetet a Sabra és az Obela történetében.
Kapcsolódó cikkeink
Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól
A PepsiCo tavalyi pénzügyi teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, különösen az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság mezőgazdasági és élelmiszeripari ütemterve garantálja az EU élelmiszerbiztonságát
Az Európai Bizottság által februárban elfogadott mezőgazdasági és élelmiszeripari ütemterv…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >