A Pepsi belép a joghurtpiacra
Az üdítőipari vállalatóriás a Juniper Park ügynökséget bízta meg új termékének bevezető kampányával, amely a „The European for Yummy” reklámszöveg alatt fog futni.
Az Omnicom Group szárnyai alá tartozó kreatív ügynökség kampánya a hónap végén indul. A joghurtot a Muller Quaker Dairy névre keresztelt leányvállalat fogja forgalmazni. A Pepsi ezzel egy gyors ütemben növekedő, rendkívül kompetitív piacra teszi be a lábát, tovább növelve az élelmiszerek szerepét a vállalat stratégiájában. A leányvállalat elnevezése a Pepsi Quaker Oats Co. részlege és a német joghurtmárka, a Müller neveinek összevonásából ered. Ez utóbbi a luxemburgi Theo Müller csoport tulajdona – írja az Advertising Age.
A Müller Quaker joghurtok 3 variánsa a hónap végén kerül ki az Egyesült Államok észak-keleti régiójának üzleteibe (New York, Boston, Philadelphia, Washington). A csomagoláson a Müller és a Quaker logója élesen elkülönül, és inkább az előbbi dominál. A „The European for Yummy” kampány a televíziót, a printet, a digitális eszközöket és az utcai kóstoltatást egyaránt be fogja vetni, a fő üzenet a termék jó íze lesz. A médiát az OMD ügynökség, a PR-t és a közösségi médiát pedig a Current Lifestyle Marketing fogja kezelni.
Az új termékek a Müller Corner, a Müller Greek Corner és a Müller FrutUp lesznek. A Müller Corner egy hagyományos joghurt, a Greek Corner annak görög verziója, a FrutUp pedig egy extra adag gyümölcsökkel ellátott variáns. A termékek csomagolásában a különböző összetevők egymástól elszeparálva foglalnak majd helyet, amelyeket a fogyasztó kedvére keverhet össze.
A joghurt piac az amerikai élelmiszeripar egyik legdinamikusabban fejlődő ága. Az országos eladások áprilisban 8 százalékkal haladták meg az előző év azonos időszakában mért eredményeket. Az élelmiszerek egyre fontosabb szerepet játszanak a Pepsi életében, amelynek üdítői a vártnál gyengébben szerepelnek az utóbbi években. A vállalat már jelen van az élelmiszerek piacán. Tavaly vásárolták fel a Wimm-Bill-Dannt, Oroszország legnagyobb tejtermékekkel foglalkozó cégét.
Az Egyesült Államokban a vállalat jövő év elejére egy Muller Quaker Dairy gyár nyitását tervezi a New York állambeli Bataviában, addig is a joghurtot Európából importálják. „A világ különböző részein futó tejtermékes vállalkozásaink mind sikeresek” – nyilatkozta Mehmood Khan, a Pepsi globális kutatás-fejlesztés igazgatója. „Jók a kilátások ebben a szegmensben. A Müller termékei nagyon kiválóak, és a Pepsi ideális partner a termék Amerikába hozatalához.” (marketinginfo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >