A Pepco is csatlakozott a Better Cottonhoz
A Pepco, amely Európa egyik legnagyobb ár-érték arányú kiskereskedője, újabb lépést tett a fenntarthatóság felé azzal, hogy 2022-ben csatlakozott a Better Cotton kezdeményezéshez. Ez a globális program a gyapottermesztés fenntarthatóságának javítását tűzte ki célul, a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentése által.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
2023-ban a Pepco által használt gyapot 23%-a már a Better Cotton programból származott. Céljuk, hogy 2025-re ez az arány elérje a 25%-ot. A programnak köszönhetően a Pepco tavaly több mint 15 milliárd liter vizet takarított meg, és jelentősen, 9301 kilogrammal csökkentette a gyapottermesztés során használt növényvédő szerek mennyiségét.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a Better Cotton tagjai lehetünk. Örülünk, hogy támogathatjuk a gyapottermesztési gyakorlatok javítására törekvő gazdálkodókat és vállalatokat” – mondta Agnieszka Wojdat, a Pepco minőségügyi vezetője. A vállalat minden egyes Better Cotton címkével ellátott terméke egy újabb lépés a fenntarthatóság felé.
Ezek az intézkedések nemcsak a környezet védelmét szolgálják, hanem segítik a gazdálkodókat is a fenntartható mezőgazdasági gyakorlatok alkalmazásában. //
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági kérdésekre kell válaszolnia a magyar cégeknek
Már csak pár hónapja van a magyar cégeknek arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >