A PENNY reklámfilmjeiben már nem csak a pici áraké a főszerep
Teljesen új oldalát mutatja meg a PENNY legújabb reklámfilmjében az üzletlánc hivatásos ár-érték arány felelőse, Csonka „Pici” András. Ez alkalommal ugyanis a közkedvelt színész-műsorvezető már nem csak a Pici árakra, de az üzletekben fellelhető termékek kiváló minőségére, frissességére és széles kínálatára hívja fel a figyelmet egy szórakoztató koncepció mentén.
Az elmúlt évben Csonka András neve, de leginkább humoros személyisége már teljesen eggyé vált a PENNY-vel és a Pici árakkal. Mindezt nem csupán megerősíti, de tökéletesen ábrázolja is az áruház legújabb kampánya, melyben a kaméleonként környezetébe olvadó, majd előtűnő Csonka Pici hívja fel a figyelmet az élelmiszerlánc vásárlók számára nyújtott előnyeire.
„A PENNY üzletek az elmúlt években látványos megújuláson mentek keresztül. A márka minőségi percepciójának javítása mellett a legfontosabb azonban az, hogy kihangsúlyozzuk kiváló árainkat. Előző kampányainkban Csonka András karakterén keresztül elválaszthatatlanná vált a PENNY-től a Pici árak fogalma; az új kampányban a minőség, a választék és frissesség mellett ezt a márkaértékünket erősítjük tovább, igaz, kissé meghökkentőbb módon.”
– nyilatkozta Varga Noémi, a márka stratégiai marketing osztályvezetője.
Ehhez a mutatványhoz azonban még Csonka Picinek is volt szüksége némi segítségre: gondosan előkészített és felfestett jelmezei – melyeket a precizitás kedvéért még forgatás közben is folyamatosan korrigáltak- tökéletes optikai illúziót biztosítottak számára, hogy bármikor, bárhonnan előbukkanva meg tudja lepni és nevettetni a nézőket. Legyen szó saláta sapkáról, vagy festékszóróval felmázolt tejesdobozokról, Csonka Pici mindent megtesz annak érdekében, hogy egy kaméleon precízségével olvadjon be környezetébe.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Így alakul a nyitvatartás a PENNY üzletekben a hosszúhétvégén
A PENNY magyarországi üzletei november elsején, pénteken zárva tartanak, ugyanakkor…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >