A PENNY reklámfilmjeiben már nem csak a pici áraké a főszerep
Teljesen új oldalát mutatja meg a PENNY legújabb reklámfilmjében az üzletlánc hivatásos ár-érték arány felelőse, Csonka „Pici” András. Ez alkalommal ugyanis a közkedvelt színész-műsorvezető már nem csak a Pici árakra, de az üzletekben fellelhető termékek kiváló minőségére, frissességére és széles kínálatára hívja fel a figyelmet egy szórakoztató koncepció mentén.
Az elmúlt évben Csonka András neve, de leginkább humoros személyisége már teljesen eggyé vált a PENNY-vel és a Pici árakkal. Mindezt nem csupán megerősíti, de tökéletesen ábrázolja is az áruház legújabb kampánya, melyben a kaméleonként környezetébe olvadó, majd előtűnő Csonka Pici hívja fel a figyelmet az élelmiszerlánc vásárlók számára nyújtott előnyeire.
„A PENNY üzletek az elmúlt években látványos megújuláson mentek keresztül. A márka minőségi percepciójának javítása mellett a legfontosabb azonban az, hogy kihangsúlyozzuk kiváló árainkat. Előző kampányainkban Csonka András karakterén keresztül elválaszthatatlanná vált a PENNY-től a Pici árak fogalma; az új kampányban a minőség, a választék és frissesség mellett ezt a márkaértékünket erősítjük tovább, igaz, kissé meghökkentőbb módon.”
– nyilatkozta Varga Noémi, a márka stratégiai marketing osztályvezetője.
Ehhez a mutatványhoz azonban még Csonka Picinek is volt szüksége némi segítségre: gondosan előkészített és felfestett jelmezei – melyeket a precizitás kedvéért még forgatás közben is folyamatosan korrigáltak- tökéletes optikai illúziót biztosítottak számára, hogy bármikor, bárhonnan előbukkanva meg tudja lepni és nevettetni a nézőket. Legyen szó saláta sapkáról, vagy festékszóróval felmázolt tejesdobozokról, Csonka Pici mindent megtesz annak érdekében, hogy egy kaméleon precízségével olvadjon be környezetébe.
Kapcsolódó cikkeink
Húsvétra hangolva: így alakul az ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
A PENNY idén is pénztárcabarát árakkal és színes választékkal köszönti…
Tovább olvasom >A barátság erejéről mesél a St. Hubertus új, magával ragadó reklámfilmje
Megérkezett a St. Hubertus új reklámfilmje, amely garantáltan a szívünk közepébe…
Tovább olvasom >Az ünnepekkor is vonzó választék várja a vásárlókat a PENNY-ben
A PENNY idén is pénztárcabarát árakkal és színes választékkal köszönti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >FELIX DELI MOMENTS folyékony jutalomfalat
A FELIX jutalomfalat-választéka egy új termékcsaláddal bővül. A FELIX Deli…
Tovább olvasom >