A PENNY reklámfilmjeiben már nem csak a pici áraké a főszerep
Teljesen új oldalát mutatja meg a PENNY legújabb reklámfilmjében az üzletlánc hivatásos ár-érték arány felelőse, Csonka „Pici” András. Ez alkalommal ugyanis a közkedvelt színész-műsorvezető már nem csak a Pici árakra, de az üzletekben fellelhető termékek kiváló minőségére, frissességére és széles kínálatára hívja fel a figyelmet egy szórakoztató koncepció mentén.
Az elmúlt évben Csonka András neve, de leginkább humoros személyisége már teljesen eggyé vált a PENNY-vel és a Pici árakkal. Mindezt nem csupán megerősíti, de tökéletesen ábrázolja is az áruház legújabb kampánya, melyben a kaméleonként környezetébe olvadó, majd előtűnő Csonka Pici hívja fel a figyelmet az élelmiszerlánc vásárlók számára nyújtott előnyeire.
„A PENNY üzletek az elmúlt években látványos megújuláson mentek keresztül. A márka minőségi percepciójának javítása mellett a legfontosabb azonban az, hogy kihangsúlyozzuk kiváló árainkat. Előző kampányainkban Csonka András karakterén keresztül elválaszthatatlanná vált a PENNY-től a Pici árak fogalma; az új kampányban a minőség, a választék és frissesség mellett ezt a márkaértékünket erősítjük tovább, igaz, kissé meghökkentőbb módon.”
– nyilatkozta Varga Noémi, a márka stratégiai marketing osztályvezetője.
Ehhez a mutatványhoz azonban még Csonka Picinek is volt szüksége némi segítségre: gondosan előkészített és felfestett jelmezei – melyeket a precizitás kedvéért még forgatás közben is folyamatosan korrigáltak- tökéletes optikai illúziót biztosítottak számára, hogy bármikor, bárhonnan előbukkanva meg tudja lepni és nevettetni a nézőket. Legyen szó saláta sapkáról, vagy festékszóróval felmázolt tejesdobozokról, Csonka Pici mindent megtesz annak érdekében, hogy egy kaméleon precízségével olvadjon be környezetébe.
Kapcsolódó cikkeink
Pilisvörösváron nyitotta meg kapuit a PENNY legújabb üzlete
A PENNY Magyarország február 6-án, Pilisvörösváron nyitotta meg legújabb üzletét,…
Tovább olvasom >Ingyenes készpénzfelvétel a boltokban: miért nem használjuk?
Több mint másfél éve lépett életbe Magyarországon az a szabályozás,…
Tovább olvasom >Több mint 53 ezer rászorulónak nyújtott segítséget a PENNY 2024-ben
Élelmiszermentés, lovasterápia, beteg gyermekek kívánságának teljesítése és nevelőszülői családokban élők…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >