A PENNY reklámfilmjeiben már nem csak a pici áraké a főszerep
Teljesen új oldalát mutatja meg a PENNY legújabb reklámfilmjében az üzletlánc hivatásos ár-érték arány felelőse, Csonka „Pici” András. Ez alkalommal ugyanis a közkedvelt színész-műsorvezető már nem csak a Pici árakra, de az üzletekben fellelhető termékek kiváló minőségére, frissességére és széles kínálatára hívja fel a figyelmet egy szórakoztató koncepció mentén.
Az elmúlt évben Csonka András neve, de leginkább humoros személyisége már teljesen eggyé vált a PENNY-vel és a Pici árakkal. Mindezt nem csupán megerősíti, de tökéletesen ábrázolja is az áruház legújabb kampánya, melyben a kaméleonként környezetébe olvadó, majd előtűnő Csonka Pici hívja fel a figyelmet az élelmiszerlánc vásárlók számára nyújtott előnyeire.
„A PENNY üzletek az elmúlt években látványos megújuláson mentek keresztül. A márka minőségi percepciójának javítása mellett a legfontosabb azonban az, hogy kihangsúlyozzuk kiváló árainkat. Előző kampányainkban Csonka András karakterén keresztül elválaszthatatlanná vált a PENNY-től a Pici árak fogalma; az új kampányban a minőség, a választék és frissesség mellett ezt a márkaértékünket erősítjük tovább, igaz, kissé meghökkentőbb módon.”
– nyilatkozta Varga Noémi, a márka stratégiai marketing osztályvezetője.
Ehhez a mutatványhoz azonban még Csonka Picinek is volt szüksége némi segítségre: gondosan előkészített és felfestett jelmezei – melyeket a precizitás kedvéért még forgatás közben is folyamatosan korrigáltak- tökéletes optikai illúziót biztosítottak számára, hogy bármikor, bárhonnan előbukkanva meg tudja lepni és nevettetni a nézőket. Legyen szó saláta sapkáról, vagy festékszóróval felmázolt tejesdobozokról, Csonka Pici mindent megtesz annak érdekében, hogy egy kaméleon precízségével olvadjon be környezetébe.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Idén is kizárólag magyar görögdinnye a PENNY-ben
Július 7-től ismét kizárólag magyar termelőktől származó, friss szabadföldi görögdinnye…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >