A PENNY nyerte ismét az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, a SPAR a Vásárlói Nívódíjat
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2023 díjazottjainak dr. Nobilis Márton adta át az elismeréseket a verseny alapítóival, Benedek Eszterrel, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójával és Hermann Zsuzsannával közösen.
– Célunk nem változott a Magyar Termék Nonprofit Kft. alapítása óta eltelt 17 évben: támogatni szeretnénk a magyar termékeket, és ennek leghatékonyabb eszköze a közösségi marketing – hangsúlyozta Benedek Eszter. – Idén több mint 50 közösségi aktivitást valósítunk meg, ami kiemelkedő szám. Ebben a munkában a kereskedelmi láncok szerepe meghatározó. Ennek elismerésére immár 6 éve alapítottuk meg a Trade magazinnal közösen Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat.
A védjegyhasználók és a szakmai zsűri véleménye alapján 2023-ban a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj bronzérmese az Auchan Magyarország Kft., ezüstérmese a SPAR Magyarország Kft., győztese pedig a PENNY Market Kft. lett. A METRO Kereskedelmi Kft. szakmai különdíjban részesült.
A Díj történetében először egy online felmérés keretében a vásárlókat is megkérdezték – a Vásárlói Nívódíj első nyertese a SPAR Magyarország lett. //
Kapcsolódó cikkeink
Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >