A PENNY nyerte ismét az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, a SPAR a Vásárlói Nívódíjat
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2023 díjazottjainak dr. Nobilis Márton adta át az elismeréseket a verseny alapítóival, Benedek Eszterrel, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójával és Hermann Zsuzsannával közösen.
– Célunk nem változott a Magyar Termék Nonprofit Kft. alapítása óta eltelt 17 évben: támogatni szeretnénk a magyar termékeket, és ennek leghatékonyabb eszköze a közösségi marketing – hangsúlyozta Benedek Eszter. – Idén több mint 50 közösségi aktivitást valósítunk meg, ami kiemelkedő szám. Ebben a munkában a kereskedelmi láncok szerepe meghatározó. Ennek elismerésére immár 6 éve alapítottuk meg a Trade magazinnal közösen Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat.
A védjegyhasználók és a szakmai zsűri véleménye alapján 2023-ban a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj bronzérmese az Auchan Magyarország Kft., ezüstérmese a SPAR Magyarország Kft., győztese pedig a PENNY Market Kft. lett. A METRO Kereskedelmi Kft. szakmai különdíjban részesült.
A Díj történetében először egy online felmérés keretében a vásárlókat is megkérdezték – a Vásárlói Nívódíj első nyertese a SPAR Magyarország lett. //
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >