A PENNY nyerte ismét az idei Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, a SPAR a Vásárlói Nívódíjat
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2023 díjazottjainak dr. Nobilis Márton adta át az elismeréseket a verseny alapítóival, Benedek Eszterrel, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatójával és Hermann Zsuzsannával közösen.
– Célunk nem változott a Magyar Termék Nonprofit Kft. alapítása óta eltelt 17 évben: támogatni szeretnénk a magyar termékeket, és ennek leghatékonyabb eszköze a közösségi marketing – hangsúlyozta Benedek Eszter. – Idén több mint 50 közösségi aktivitást valósítunk meg, ami kiemelkedő szám. Ebben a munkában a kereskedelmi láncok szerepe meghatározó. Ennek elismerésére immár 6 éve alapítottuk meg a Trade magazinnal közösen Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat.
A védjegyhasználók és a szakmai zsűri véleménye alapján 2023-ban a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj bronzérmese az Auchan Magyarország Kft., ezüstérmese a SPAR Magyarország Kft., győztese pedig a PENNY Market Kft. lett. A METRO Kereskedelmi Kft. szakmai különdíjban részesült.
A Díj történetében először egy online felmérés keretében a vásárlókat is megkérdezték – a Vásárlói Nívódíj első nyertese a SPAR Magyarország lett. //
Kapcsolódó cikkeink
SPAR: fókuszban a vásárlók magas színvonalú kiszolgálása
A SPAR Magyarország összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Törvényi változás jön – A Magyar Szolgáltatás védjegy már a digitális iratkezelés biztonságát is jelzi
Június 1-jétől újabb szintet lép a Digitális Állampolgár alkalmazás (DÁP)…
Tovább olvasom >További cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Coop: 30 év után is irányt mutat
Változékony, gyakran nehezen tervezhető gazdasági környezetben kellett helytállniuk 2024-ben is…
Tovább olvasom >