A Penny-Market 17 százalékkal emeli a béreket
A Penny-Market Kft. átlagosan 17 százalékkal emeli munkavállalóinak bérét április 1-jei hatállyal – közölte a kiskereskedelmi áruházlánc hétfőn az MTI-vel.

Az inflációt meghaladó béremelés volt a cél
A béren kívül a cég dolgozói kapnak kafetéria-juttatást SZÉP-kártyán, teljesítmény-prémiumot és 86 százalékos hozzájárulást a helyi közösségi közlekedési bérletek árához. A saját gépjárművel munkába járóknak kompenzációként a cég a hatályos kormányrendeletnek megfelelően, kilométerenként 30 forintot fizet – ismertették.
Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője az MTI-nek elmondta, hogy a bérkorrekcióra 3,6 milliárd forintot fordít a cég.
A Penny-Market idei legfontosabb célja, hogy befejezze a 2020 végén elkezdett üzlethelyiség-korszerűsítést, amelyre eddig 87 millió eurót (mintegy 33 milliárd forint) költöttek, 2023-ban pedig további 35 millió eurót fordítanak. A vállalat 228 magyarországi egységéből eddig 223 üzlet újult meg – tette hozzá.
A Penny-Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az áruházlánc 228 üzletet, három logisztikai központot üzemeltet és csaknem ötezer dolgozót foglalkoztat.
A vállalat 2022-ben az előzetes becslés szerint 400 milliárd forint éves nettó árbevételt ért el – válaszolta a kommunikációs vezető az MTI kérdésére.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint 2021-ben 4452 dolgozót foglalkoztató vállalat nettó árbevétele 321,577 milliárd forint volt, 4,374 milliárd forint adózott eredmény mellett.
Kapcsolódó cikkeink
Rugalmas nyitvatartással és bővülő kínálattal készül a nyári szezonra a PENNY
A PENNY Magyarország a nyári hónapokban is a vásárlói igényekre…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Fedezd fel az olasz ikont – új fejezetet nyit a MARTINI®
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >