A Penny-játékhoz 22 védjegyhasználó csatlakozott
Először indított közös tailor made nyereményjátékot a Penny Markettel a Magyar Termék Nonprofit Kft. A két cég együttműködése már csaknem egy évtizedre nyúlik vissza, hiszen a védjegyrendszert működtető társaság a kereskedelmi hálózatok közül a Penny Markettel kötött elsőként stratégiai partneri megállapodást 2012-ben. 2019-ben a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj megmérettetésen az üzletlánc szakmai különdíjat kapott a legtöbb (több mint 500) védjegyes árujáért.
Benedek Eszter, a nonprofit kft. ügyvezetője a szeptember végén indult nyereményjáték első heti részeredményei alapján úgy látja, hogy ez lehet az eddigi legnagyobb online láthatóságot elérő közös áruházlánci kampányuk. A játékban mobilról a legnagyobb az aktivitás, ami azt jelzi, hogy a fiatalabb (18–34 éves) korosztályt is megszólította az akció. A Penny e-mail-kampánya is erős volt, az így elért törzsvásárlók ráadásul extra ajándék iPhone-okért is indulhatnak. Ezenfelül a kampányidőszak mind a négy akciós újságjában megjelenik a promóció, amit üzlettéri kommunikációval is támogatnak.
Az akció első hetének termékvásárlási és AP kódfeltöltési adatai kiemelkedően magasak voltak. A játék vonzósága mellett ennek oka lehet az is, hogy a Pennyben nem nehéz védjegyes terméket venni, hiszen nagyon sok ilyen van az áruház kínálatában.
A „Vedd a hazait! Nyerj a hazai termékekkel!” kampányban 22 védjegyhasználó cég vesz részt saját márkatermékkel, ami szintén kiemelkedő aktivitásnak számít. A gyártóknak lehetősége nyílt in-out értékesítésre, amivel az akció idejére további brandekkel kerülhettek be a hálózatba.
A nyereményjáték fődíja egymillió forint, heti nyereményként négy egyedi Neuzer kerékpárt, napi ajándékként pedig 28 magyar termék bőségcsomagot sorsolnak ki. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >