A Penny-játékhoz 22 védjegyhasználó csatlakozott
Először indított közös tailor made nyereményjátékot a Penny Markettel a Magyar Termék Nonprofit Kft. A két cég együttműködése már csaknem egy évtizedre nyúlik vissza, hiszen a védjegyrendszert működtető társaság a kereskedelmi hálózatok közül a Penny Markettel kötött elsőként stratégiai partneri megállapodást 2012-ben. 2019-ben a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj megmérettetésen az üzletlánc szakmai különdíjat kapott a legtöbb (több mint 500) védjegyes árujáért.
Benedek Eszter, a nonprofit kft. ügyvezetője a szeptember végén indult nyereményjáték első heti részeredményei alapján úgy látja, hogy ez lehet az eddigi legnagyobb online láthatóságot elérő közös áruházlánci kampányuk. A játékban mobilról a legnagyobb az aktivitás, ami azt jelzi, hogy a fiatalabb (18–34 éves) korosztályt is megszólította az akció. A Penny e-mail-kampánya is erős volt, az így elért törzsvásárlók ráadásul extra ajándék iPhone-okért is indulhatnak. Ezenfelül a kampányidőszak mind a négy akciós újságjában megjelenik a promóció, amit üzlettéri kommunikációval is támogatnak.
Az akció első hetének termékvásárlási és AP kódfeltöltési adatai kiemelkedően magasak voltak. A játék vonzósága mellett ennek oka lehet az is, hogy a Pennyben nem nehéz védjegyes terméket venni, hiszen nagyon sok ilyen van az áruház kínálatában.
A „Vedd a hazait! Nyerj a hazai termékekkel!” kampányban 22 védjegyhasználó cég vesz részt saját márkatermékkel, ami szintén kiemelkedő aktivitásnak számít. A gyártóknak lehetősége nyílt in-out értékesítésre, amivel az akció idejére további brandekkel kerülhettek be a hálózatba.
A nyereményjáték fődíja egymillió forint, heti nyereményként négy egyedi Neuzer kerékpárt, napi ajándékként pedig 28 magyar termék bőségcsomagot sorsolnak ki. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >A védjegy, amely segíti a magyar vállalkozásokat – Ilyen volt a Magyar Termék Nonprofit Kft. februári tájékoztató fóruma
Miért előnyös a védjegyhasználat, miként erősítheti a cégek piaci pozícióját,…
Tovább olvasom >Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >