A Peek&Cloppenburg áruházlánc budapesti megjelenése felkavarhatja a hazai ruházati piacot
A német divatóriás a Bazilika melletti Sas utcában nyit egy száznégyzetméteres üzletet, a cég hamburgi ága a Budai Skála helyén nyíló városközpontban bérel majd többszáz négyzetmétert.
A több mint százéves Peek&Cloppenburg áruházlánc a
várakozások szerint felforgatja majd a magyarországi ruházati kiskereskedelmi
piacot is, mert értenek ahhoz, hogy a legnépszerűbb márkákkal – Pierre Cardin,
Barbour vagy Eterna – töltsék fel üzleteiket.
A klasszikus ruházati áruházak visszatérése valóban
mérföldkő lehet a magyar piacon. Szakemberek szerint az Andrássy úton az idén
tíz, jövőre legalább húsz luxusruházati üzlet nyílik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >