A Peek&Cloppenburg áruházlánc budapesti megjelenése felkavarhatja a hazai ruházati piacot
A német divatóriás a Bazilika melletti Sas utcában nyit egy száznégyzetméteres üzletet, a cég hamburgi ága a Budai Skála helyén nyíló városközpontban bérel majd többszáz négyzetmétert.
A több mint százéves Peek&Cloppenburg áruházlánc a
várakozások szerint felforgatja majd a magyarországi ruházati kiskereskedelmi
piacot is, mert értenek ahhoz, hogy a legnépszerűbb márkákkal – Pierre Cardin,
Barbour vagy Eterna – töltsék fel üzleteiket.
A klasszikus ruházati áruházak visszatérése valóban
mérföldkő lehet a magyar piacon. Szakemberek szerint az Andrássy úton az idén
tíz, jövőre legalább húsz luxusruházati üzlet nyílik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >