A Peek&Cloppenburg áruházlánc budapesti megjelenése felkavarhatja a hazai ruházati piacot
A német divatóriás a Bazilika melletti Sas utcában nyit egy száznégyzetméteres üzletet, a cég hamburgi ága a Budai Skála helyén nyíló városközpontban bérel majd többszáz négyzetmétert.
A több mint százéves Peek&Cloppenburg áruházlánc a
várakozások szerint felforgatja majd a magyarországi ruházati kiskereskedelmi
piacot is, mert értenek ahhoz, hogy a legnépszerűbb márkákkal – Pierre Cardin,
Barbour vagy Eterna – töltsék fel üzleteiket.
A klasszikus ruházati áruházak visszatérése valóban
mérföldkő lehet a magyar piacon. Szakemberek szerint az Andrássy úton az idén
tíz, jövőre legalább húsz luxusruházati üzlet nyílik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >Megugrott a Ryanair negyedéves nyeresége
A Ryanair Holdings hétfőn arról jelentett, hogy a nyeresége több…
Tovább olvasom >