A Pécsi Prémium Radler új arculata elnyerte az ArtHungry közönségdíját
Az ArtHungry grafika&design versenyén a zsűri a legjobb minőségű hazai alkotásokat kereste az adott kategóriákban 2020 év végén. Egyaránt fontos szempont volt az eredetiség és a magas szakmai hozzáértéssel elkészített kivitelezés is.
A Pécsi Sörfőzde 2019-ben vezette be a Pécsi Prémium Radler termékcsalád új dizájnját, amit a szakmai zsűri beválasztott a döntőbe, ahol közönségdíjas lett az új arculat, ami Szitás Brigi grafikus munkája.
Döntős alkotások
A zsűri
https://arthungry.com/dijak/grafika-design-2020/zsuri
Pályamunka
https://arthungry.com/szitas.brigitta/9233/pecsi_radler_rebranding
Díjazottak
https://arthungry.com/dijak/grafika-design-2020/dijazottak
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >