A Pécsi Prémium Radler új arculata elnyerte az ArtHungry közönségdíját
Az ArtHungry grafika&design versenyén a zsűri a legjobb minőségű hazai alkotásokat kereste az adott kategóriákban 2020 év végén. Egyaránt fontos szempont volt az eredetiség és a magas szakmai hozzáértéssel elkészített kivitelezés is.
A Pécsi Sörfőzde 2019-ben vezette be a Pécsi Prémium Radler termékcsalád új dizájnját, amit a szakmai zsűri beválasztott a döntőbe, ahol közönségdíjas lett az új arculat, ami Szitás Brigi grafikus munkája.
Döntős alkotások
A zsűri
https://arthungry.com/dijak/grafika-design-2020/zsuri
Pályamunka
https://arthungry.com/szitas.brigitta/9233/pecsi_radler_rebranding
Díjazottak
https://arthungry.com/dijak/grafika-design-2020/dijazottak
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					