A Pécsi Prémium Radler új arculata elnyerte az ArtHungry közönségdíját
Az ArtHungry grafika&design versenyén a zsűri a legjobb minőségű hazai alkotásokat kereste az adott kategóriákban 2020 év végén. Egyaránt fontos szempont volt az eredetiség és a magas szakmai hozzáértéssel elkészített kivitelezés is.
A Pécsi Sörfőzde 2019-ben vezette be a Pécsi Prémium Radler termékcsalád új dizájnját, amit a szakmai zsűri beválasztott a döntőbe, ahol közönségdíjas lett az új arculat, ami Szitás Brigi grafikus munkája.
Döntős alkotások
A zsűri
https://arthungry.com/dijak/grafika-design-2020/zsuri
Pályamunka
https://arthungry.com/szitas.brigitta/9233/pecsi_radler_rebranding
Díjazottak
https://arthungry.com/dijak/grafika-design-2020/dijazottak
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Díjazták a hazai közreműködésű upcycling modellt – új korszak kezdődhet az élelmiszerkereskedelemben
A Cseh és Szlovák Fenntarthatósági Csúcstalálkozón a Rohlik.cz és a…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >