A Pécsi Prémium Radler új arculata elnyerte az ArtHungry közönségdíját
Az ArtHungry grafika&design versenyén a zsűri a legjobb minőségű hazai alkotásokat kereste az adott kategóriákban 2020 év végén. Egyaránt fontos szempont volt az eredetiség és a magas szakmai hozzáértéssel elkészített kivitelezés is.
A Pécsi Sörfőzde 2019-ben vezette be a Pécsi Prémium Radler termékcsalád új dizájnját, amit a szakmai zsűri beválasztott a döntőbe, ahol közönségdíjas lett az új arculat, ami Szitás Brigi grafikus munkája.
Döntős alkotások
A zsűri
https://arthungry.com/dijak/grafika-design-2020/zsuri
Pályamunka
https://arthungry.com/szitas.brigitta/9233/pecsi_radler_rebranding
Díjazottak
https://arthungry.com/dijak/grafika-design-2020/dijazottak
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MNB-igazgató: magasabb inflációt és magasabb gazdasági növekedést vár a jegybank idén
Februárban elérte az infláció a csúcsát, 2025-ben átlagosan 4,5-5,1 százalék…
Tovább olvasom >Túlteljesíti az árrésstopot a CBA és a Príma
A kormányzati szabályozás nyomán, tovább bővült az „OLCSÓBB, MINT TAVALY!”…
Tovább olvasom >Új értékesítési és stratégiai igazgató a KÉSZ Csoportnál
A KÉSZ Holding Zrt. Igazgatósága Barócsi Róbertet nevezte ki a…
Tovább olvasom >