A Pécsi Prémium Radler új arculata elnyerte az ArtHungry közönségdíját
Az ArtHungry grafika&design versenyén a zsűri a legjobb minőségű hazai alkotásokat kereste az adott kategóriákban 2020 év végén. Egyaránt fontos szempont volt az eredetiség és a magas szakmai hozzáértéssel elkészített kivitelezés is.
A Pécsi Sörfőzde 2019-ben vezette be a Pécsi Prémium Radler termékcsalád új dizájnját, amit a szakmai zsűri beválasztott a döntőbe, ahol közönségdíjas lett az új arculat, ami Szitás Brigi grafikus munkája.
Döntős alkotások
A zsűri
https://arthungry.com/dijak/grafika-design-2020/zsuri
Pályamunka
https://arthungry.com/szitas.brigitta/9233/pecsi_radler_rebranding
Díjazottak
https://arthungry.com/dijak/grafika-design-2020/dijazottak
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

