A PayPallel együttműködve kínál a Co-op több online fizetési lehetőséget
Partnerségre lépett a Co-op a PayPal digitális fizetési szolgáltatóval, hogy további fizetési módokat kínáljon vásárlóinak online élelmiszer-vásárlás alkalmával.
A PayPal immár fizetési lehetőségként elérhető a brit Co-op-nál leadott házhozszállításra történő online rendelések és a click-and-collect vásárlások esetén.
A lépés célja, hogy a vásárlók számára hatékonyabbá tegye az élelmiszerért való fizetést anélkül, hogy hitelkártya- vagy pénzügyi adatokat kellene megadniuk.
Ugyanakkor más fizetési módok, köztük a Google Pay, az Apple Pay, a Mastercard és a Visa továbbra is elérhetőek lesznek a kényelmi kiskereskedő online üzletében.
„Folyamatosan új utakat keresünk az innovációra és tagjaink és vásárlóink igényeinek kielégítésére, és a gyors, kényelmes és rugalmas online lehetőségek kifejlesztése fontos számunkra” – mondta Paul Fletcher, a Co-op fizetési osztályának vezetője.
„A PayPallal való együttműködésünkkel mostantól további egyszerű és biztonságos fizetési lehetőségeket kínálunk, amelyekben brit vásárlók milliói bíznak, és amelyek további opcióul szolgálnak az időhiányos fogyasztók számára bárhogyan is vásárolnak nálunk.”
Vincent Belloc, a PayPal UK ügyvezető igazgatója hozzátette: „A PayPal 32 millió aktív ügyféllel rendelkezik az Egyesült Királyságban, és a vásárlók, eladók és pénzt küldők bíznak benne, ráadásul pénzügyi adataikat sem kell megosztaniuk.
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >