A Pampers és az UNICEF folytatja az újszülöttkori tetanusz elleni harcot
A Pampers és az UNICEF 2010-ben tovább harcol a csendes gyilkosnak nevezett újszülöttkori tetanusz ellen, közös céljuk a betegség teljes felszámolása 2012-re. A nemzetközi „1 csomag = 1 védőoltás” kampányt idén Jakupcsek Gabriella képviseli hazánkban. E nemes célhoz 2010. április 1. és június 30. között Magyarországon is bárki hozzájárulhat, ugyanis bármely UNICEF logóval ellátott Pampers termék megvásárlása után a Pampers egy vakcina beszerzéséhez szükséges összeget adományoz az UNICEF-nek.
2010. június végéig várhatóan 300 millió tetanusz toxoid vakcinát biztosít majd a Pampers az UNICEF számára. Ehhez az eredményhez a magyar édesanyák eddig csaknem 1 millió vakcinával járultak hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >