A Pampers és az UNICEF folytatja az újszülöttkori tetanusz elleni harcot
A Pampers és az UNICEF 2010-ben tovább harcol a csendes gyilkosnak nevezett újszülöttkori tetanusz ellen, közös céljuk a betegség teljes felszámolása 2012-re. A nemzetközi „1 csomag = 1 védőoltás” kampányt idén Jakupcsek Gabriella képviseli hazánkban. E nemes célhoz 2010. április 1. és június 30. között Magyarországon is bárki hozzájárulhat, ugyanis bármely UNICEF logóval ellátott Pampers termék megvásárlása után a Pampers egy vakcina beszerzéséhez szükséges összeget adományoz az UNICEF-nek.
2010. június végéig várhatóan 300 millió tetanusz toxoid vakcinát biztosít majd a Pampers az UNICEF számára. Ehhez az eredményhez a magyar édesanyák eddig csaknem 1 millió vakcinával járultak hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >