A palacsinták királyánál nemcsak a gyerekeknek jár a Kids menü
Vasárnap ünnepeltük hazánkban a gyereknapot, amelynek apropóján a Creppy PalacsintaHáz a legújabb gyerekeknek szánt különlegességgel lepte meg a legkisebbeket.
A 14 éve működő családi vállalkozás korábbi felméréséből kiderült, hogy mekkora igény van a gyerekmenü létrehozására, hiszen a válaszadók 80,8%-a igennel voksolt a bevezetésére.
Így a legkisebbek és szüleik örömére a népszerű étterem Creppy Kids néven vezette be legújabb választékát. Gyereknapon a cégvezetés nemcsak az egészséges gyerekekre gondolt, hanem azokra is, akik kénytelenek a kórházban tölteni e jeles napot, és akiknek igazán jól eshetnek a gyógyító falatok.
Gyereknapi jótékonyság
A gyereknap a világ sok országában ünnepnap, amelyet hazánkban 1954-óta május utolsó vasárnapján tartunk.
A Creppy számára a jótékonyság mindig is kulcsfontosságú volt, éppen ezért szerették volna megvendégelni azokat a gyerekeket is, akiknek a hétköznapjait egészségügyi problémák nehezítik.A díjnyertes franchise idén súlyos betegségben szenvedő gyermeket is megvendégelt, akik számára a Creppy élményt személyesen az étterem alapítója szállította házhoz.
„Igazi kis harcosokat volt szerencsénk megismerni, akiknek a gyereknapját szerettük volna egy kicsit szebbé tenni. Éppen ezért, többek között az éttermünk legújabb gyermekeknek szánt ajánlatával, a Creppy Kids Menüvel leptük meg őket”
– mondta Oszlánczi Réka, a Creppy franchise és a Creppy PalacsintaHáz alapítója.
Kapcsolódó cikkeink
Több millió forintot osztott szét az Alza.hu
Ahogy 2021 óta minden évben, tavaly karácsonykor is jelentős összeget…
Tovább olvasom >Több mint 53 ezer rászorulónak nyújtott segítséget a PENNY 2024-ben
Élelmiszermentés, lovasterápia, beteg gyermekek kívánságának teljesítése és nevelőszülői családokban élők…
Tovább olvasom >Az Ünnep melege Mindenkié
A Kuckó Önkéntes Program idén 10. alkalommal dolgozik gőzerővel azon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >