A palackon túl: bemutatta új ivóállomását a Pepsi
Új vízivó állomást dobott piacra PepsiCo. A termék az „A palackon túl”-portfólió részeként egyrészt a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelt igyekszik reklámozni, másrészt környezetvédő célokat is megvalósít.
A vízállomásokhoz természetesen telefonos alkalmazás is tartozik, valamint egy személyre szabható QR-kód. A vízállomásokon több opció közül lehet választani íz, szénsavasság és hőmérséklet terén.
Az új termék újabb lépés a cég „A palackon túl”-stratégiájában, aminek lényege, hogy a PepsiCo egyre több módon igyekszik úgy könnyebbé tenni vásárlói számára a folyadékbevitelt, hogy közben a keletkező hulladék miatt se kelljen aggódni, írja a Foodbev.
Kapcsolódó cikkeink
3 +1 érdekesség a hatékony hidratálásról
A nyári meleg közeledtével különösen fontos, de egyébként sem lehet…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >