A palackon túl: bemutatta új ivóállomását a Pepsi
Új vízivó állomást dobott piacra PepsiCo. A termék az „A palackon túl”-portfólió részeként egyrészt a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelt igyekszik reklámozni, másrészt környezetvédő célokat is megvalósít.
A vízállomásokhoz természetesen telefonos alkalmazás is tartozik, valamint egy személyre szabható QR-kód. A vízállomásokon több opció közül lehet választani íz, szénsavasság és hőmérséklet terén.
Az új termék újabb lépés a cég „A palackon túl”-stratégiájában, aminek lényege, hogy a PepsiCo egyre több módon igyekszik úgy könnyebbé tenni vásárlói számára a folyadékbevitelt, hogy közben a keletkező hulladék miatt se kelljen aggódni, írja a Foodbev.
Kapcsolódó cikkeink
A Coca-Cola, a Philadelphia és a Nutella vezetik az FMCG-márkák nyugati-európai rangsorát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Funkcióval telített frissítők
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ünnepi vásárlási roham: Másodpercek alatt frissülnek az árak a hazai üzletekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így készülnek az ünnepi nagybevásárlásra a magyarok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A magyar e-kereskedelem nagy nyertesei a vásárlók: stratégiai partnerséget kötött a GLS és a DPD a még rugalmasabb csomagátvételért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
