A Packeta csomagküldő cég bővülő piaci lehetőséget lát Magyarországon
A Packeta nemzetközi logisztikai szolgáltató cég bővülési lehetőséget lát a magyar piacon; a fixponti csomagszállítás – csomagpontok és csomagautomaták – további fejlesztésével szeretnének az e-kereskedelem számára megfelelő ár-érték arányú logisztikai megoldást adni – közölte a Packeta Hungary Kft. az MTI-vel.
A GKID piackutató reprezentatív felmérése alapján a Packeta a fixponti kiszállításban 14,82 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik Magyarországon, amivel a 4. helyen áll – tájékoztatott a cég.
Tavaly a Packeta megközelítően 4,5 millió csomagot kezelt, árbevétele pedig meghaladta az 5,3 milliárd forintot, 88,6 százalékkal nőtt egy év alatt.
Magyarországon további befektetéseket terveznek, 2023-ban szeretnék hálózatukat tovább bővíteni, 3000 fölé növelni átvevőhelyeik, csomagautomatáik számát a jelenlegi 2000 felettiről.
A Packeta Magyarországon 130 munkatársat foglalkoztat, a cégnél folyamatos létszámbővítés várható a csomagszámok növekedésével arányosan – közölte a társaság.
A Packeta Group 2010-ben Csehországból indult, digitális, e-kereskedelmi platformon alapuló, logisztikai szolgáltatásokat kínáló, nemzetközi cégcsoport.
A cégcsoport átvevőhely hálózata mára meghaladja a tízezret, ezen kívül több mint 92 ezer partneri átvevőhellyel rendelkezik, és 32 ezernél is több webáruházzal működik együtt.
A Packeta Hungary Kft. 2019 óta szolgálja ki a magyarországi webáruházakat, 2021 óta kínál dedikált szolgáltatást magánszemélyeknek. A Z-Pont átvevőhelyek és Z-BOX csomagautomaták száma 2000 felett van, amit 7 regionális depón keresztül szolgálnak ki.
Kapcsolódó cikkeink
Készülődés az ünnepi csúcsra: így működnek a futárszolgálatok a karácsonyi időszakban
Az ünnepi szezon közeledtével a webáruházak és futárszolgálatok felkészülnek az…
Tovább olvasom >Innováció, fenntarthatóság és magyar identitás a logisztikai piacon
A FOXPOST 2014-ben indult útjára magyar start-up vállalkozásként azzal a…
Tovább olvasom >639 millió csomag naponta – A nap videója
Kínában vagyunk – még az is lehet, hogy többségében nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
30 százalékos kedvezmény kell a sikerhez a Black Friday-on
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak…
Tovább olvasom >Burgonyahelyzet Magyarországon: olcsóbb, de nem problémamentes
A burgonya, mint alapvető élelmiszer, minden évben reflektorfénybe kerül, különösen…
Tovább olvasom >Idén is a tavalyi áron kaphatjuk a karácsonyi halat
A tavalyinál kedvezőtlenebb időjárási körülmények hatására a haltermelők idén összességében…
Tovább olvasom >