A nyugdíjasok és a fogyatékkal élők felé nyit a Kifli.hu
A Kifli.hu fontos mérföldkőhöz érkezett, mivel új társadalmi csoportok felé nyitnak, különös tekintettel a nyugdíjasokra és a fogyatékkal élőkre. Az Akadálymentes klub létrehozásának célja az, hogy segítséget nyújtson a kényelmes és gazdaságos vásárláshoz azoknak, akik korábban nem vették igénybe szolgáltatásukat.
A Kifli.hu ügyvezetője, Gabriel Makki elmondta: „Hiszünk abban, hogy a vásárlásnak könnyűnek kell lennie, és senkinek sem szabad nehézséget okoznia, sem fizikailag, sem anyagilag.” Az infláció leginkább az alacsony jövedelmű társadalmi csoportokat, a fogyatékkal élőket és a nyugdíjasokat érinti súlyosan. Ezért hozták létre az Akadálymentes klubot, amely számos előnyt kínál számukra:
- Teljesen ingyenes.
- Alacsonyabb rendelési értékhatár.
- Kedvezményt nyújtanak közel 130 termékre.
- Ingyenes szállítás az 5 munkanap során.
- A futárok nem csak a küszöbig szállítják a termékeket, hanem be is pakolják a hűtőbe a megrendelt élelmiszert.
- Rendelés online és telefonon is lehetséges.
“Ahogy a fizikai erőnk, úgy a nyugdíjba vonulás mellett a bevételeink is csökkennek, a vásárlás és az élelmiszerek hazacipelése egyre nehezebbé válik, és időnként a minőségi élelmiszerekhez is nehezebb hozzájutni, akár a lakóhely, akár az elmúlt hónapok inflációja és a megterhelt költségvetés miatt. Mi hiszünk abban, hogy a jó minőségű és ár-érték arányú élelmiszerekhez való hozzáférés növeli az életminőséget. A Kiflicske klubunkon keresztül támogatott kisgyermekes családok után az idősek és fogyatékkal élők kiszolgálásával és támogatásával szintet lépünk azáltal, hogy elindítjuk az Akadálymentes klubot, amely fantasztikus ételeket kínál kiváló áron, teljes körű szolgáltatással”
– fejtette ki Gabriel Makki ügyvezető.
Az Akadálymentes klub sajtóeseményén elhangzott, hogy a cseh példa már évek óta sikeresen működik, így Magyarországon is sikerre számítanak, amit elsősorban a meglévő és újonnan érkező vásárlók elégedettségében mérnek.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Gyermekétkeztetési adománygyűjtő akció indul a Kifli.hu, a Mastercard és az Élelmiszerbank
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Mastercarddal és a Kifli.hu adománygyűjtő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >