A Nyugati pályaudvaron nyitott Fresh Corner egységet a MOL
Tíz évvel a Fresh Corner indulása után a MOL ismét új szintre emeli a fogyasztói élményt: a MÁV-val közösen indított pilot projekt keretében a Nyugati pályaudvar utasai számára is elérhetővé válik a MOL Fresh Corner minőségi kínálata. Szintén a MÁV-val közösen indult el júniusban a bisztrókocsi-szolgáltatás kísérleti jelleggel a nyári balatoni InterCityken, valamint a kioszk a Déli pályaudvaron.
Tovább erősítve vasúti jelenlétét a MOL, új helyszínnel bővül a MÁV-val közös, vasúti és pályaudvari vendéglátást fejlesztő pilot projektje: a Nyugati pályaudvaron mostantól Fresh Corner egység várja az utasokat. A Déli pályaudvari kioszk és a Kék Hullám InterCity bisztrókocsijai után ez a harmadik, utasforgalomhoz kapcsolódó helyszín, amely a töltőállomásokról ismert prémium kávé- és ételszortimentet kínálja – gyorsan, kényelmesen, a mindennapi ingázók és a távolsági utazók igényeire szabva. A szolgáltatás kibővítésével a MOL célja, hogy minőségi szolgáltatásait ott kínálja, ahol az emberek valóban élik az életüket – a mindennapokban, az utazások során, a városban vagy vidéken. A nyár pedig egyértelműen az utazásról, az úton lévőkről szól.
A Nyugati pályaudvari Fresh Corner kioszk kínálata a töltőállomásokon megszokott prémium szortimenttel közel azonos: Magyarország legkedveltebb* hot-dogja mellett a pizza wrap, különböző menüajánlatok hideg üdítőkkel és sörökkel kiegészítve, valamint az elmaradhatatlan Fresh Corner kávéval a kínálatban. Az utasok a MOL Move hűségprogram előnyeit is élvezhetik – pontgyűjtés, kedvezmények, digitális kényelem, ahogy azt már a töltőállomásokról ismerik. A kioszk minden nap kora reggeltől estig tart nyitva.
A MOL-csoport SHAPE TOMORROW 2030+ hosszú távú stratégiája különös hangsúlyt fektet a Fogyasztói Szolgáltatások fejlesztésére. A vállalat célja, hogy a változó fogyasztói igényeket követve egyre közelebb kerüljön a vásárlókhoz, és olyan megoldásokat kínáljon, amelyek egyszerűbbé, kényelmesebbé és élvezetesebbé teszik a mindennapokat – legyen szó tankolásról, egy jó kávéról vagy épp egy hosszabb vasúti utazásról.
„A Fresh Corner ma már jóval több mint egy töltőállomási márka – egy modern, mozgásban lévő életforma társa. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy prémium kiskereskedelmi szolgáltatásaink még több helyen váljanak elérhetővé – ott és akkor, amikor a vásárlók igényt tartanak rá. A bisztrókocsik elindítása és a Déli pályaudvari jelenlét után egy újabb fontos stratégiai lépést tettünk: a fejlesztéssel a vasúton utazók is megtapasztalhatják a Fresh Corner minőséget. Hisszük, hogy ezzel a pilot projekttel új távlatokat nyitunk a hazai utasellátásban is”
– mondta Ratatics Péter, a MOL-csoport fogyasztói szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.
„A MÁV is elindult azon az úton, amelyen a MOL már régóta jár, és amelynek köszönhetőn egy régi, nagy állami vállalatból ügyélközpontú, sikeres és népszerű szolgáltatóvá tudott válni. Ez a mi célunk is. A mostani együttműködésünk nemcsak jelképezi ezt a törekvést, de a Fresh Corner minőségi szolgáltatásai révén a gyakorlatban is hozzájárul ahhoz, hogy a MÁV-csoporttal történő utazás ne csak olcsóbb, de jobb is legyen mindenki számára”
– emelte ki Hegyi Zsolt, a MÁV vezérigazgatója.
A MOL 10 évvel ezelőtt indította útjára a Fresh Corner kiskereskedelmi koncepciót, amely forradalmasította a töltőállomási kiszolgálás fogalmát. A Fresh Corner kávézókat úgy alakították ki, hogy az autósok és utazók számára minőségi pihenési és gasztronómiai élményt kínáljanak. A barátságos kiszolgálás mellett a változatos, minőségi ételek is kiemelt szerepet kapnak – úgymint a hot-dog, a pizza wrap, minőségi kávék, szendvicsek és péksütemények –, amelyek hozzájárulnak az ügyfelek kényelméhez és feltöltődéséhez. A koncepció sikerességét jól mutatja, hogy a MOL 2024-ben nemzetközi szinten 65 millió csésze kávét és 43 millió hot-dogot értékesített, míg Magyarországon ezekből több mint 10 millió kávé és 12 millió hot-dog fogyott el.
*Forrás: NielsenIQ adatok alapján Magyarország legtöbbet eladott országosan elérhető hot-dogja a 2024.05-2025.05 időszakban
Kapcsolódó cikkeink
Mol-felmérés: a magyar autóvezetők 83 százaléka fontosnak tartja a fenntartható forrásból származó üzemanyag használatát
A magyar autóvezetők 83 százaléka számára fontos, hogy az autójához…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A megújuló energiaforrásokra bíznák a magyarok az energiaellátást egy friss kutatás szerint
A magyar lakosság leginkább a megújuló energiaforrások fejlesztésére fordítaná az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >