A Nutri Ventures csatlakozott a „Nagyokhoz” a Fehér Ház gyermekkori elhízás elleni találkozóján
A Kaja-kalandok című rajzfilm mögött álló márka, a Nutri Ventures is részt vett a Fehér Ház által összehívott, a gyermekeket célzó élelmiszermarketing találkozón.
Washingtonban a Fehér Házban első alkalommal rendezték meg azt a munkatalálkozót, ahol a résztvevők az élelmiszermarketing gyermekkori elhízás elleni küzdelemben betöltött szerepének fontosságát tárgyalták. A Burger King, a Coca-Cola, a Disney, a Kelloggs, a Mars, a Walmart, illetve média- és szórakoztatóipari vállalatok kaptak meghívást, hogy megvitassák ebben a küldetésben saját szerepüket, valamint a szórakoztatásban és a licencelt karakterekben rejlő óriási lehetőségeket, melyekkel a gyerekeket egészségesebb étkezési szokások kialakítására sarkalhatják. Az eseményen részt vett az egészséges táplálkozást célzó gyermekszórakoztatási márka, a Nutri Ventures is, amelynek edukációs célzatú Kaja-kalandok című rajzfilmsorozatát már két magyar csatorna, az M2 és a Megamax is vetíti.
Barack Obama megválasztása óta Michelle Obama karolta fel ezt az ügyet a gyermekkori elhízás elleni és a rendszeres testmozgásra ösztönző „Let’s Move” programmal. A találkozón résztvevő vállalatokat együttműködésre, egészségesebb termékek piacra bocsátására és ezzel a gyermekkori elhízás irányvonalának visszafordítására ösztönözte.
Beszédében a First Lady felszólította a vállalatokat, hogy segítsenek a gyermekek érdeklődését felkelteni az egészséges ételek iránt. Ötleteket és stratégiákat vitattak meg azzal kapcsolatban, hogy hogyan lehetne a gyerekek számára a megfelelő tápanyagtartalmú élelmiszeripari termékeket vonzóbbá tenni.
„Mindig is tudtuk, hogy a Nutri Ventures jó úton halad a gyermekek táplálkozási szokásainak javításában, de még így is meglepett minket a Fehér Ház meghívása. Fontos mérföldkő ez számunkra” – nyilatkozta Rui Lima Miranda, a Nutri Ventures alapítója és ügyvezető partnere a vállalata munkáját ért elismerés kapcsán.
„Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy világszerte segítsük megváltoztatni a gyermekek étkezési szokásait. A Nutri Ventures projekt megmutatja, hogy a szórakoztatás erős szövetséges lehet ebben. Fáradhatatlanul folytatjuk a munkát ezen a téren, és már folynak az előkészületei a következő munkatalálkozónak Michelle Obamával” – tette hozzá Rodrigo Carvalho, a Nutri Ventures alapítója és ügyvezető partnere.
A Nutri Ventures termékek szakmai hátterét az Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézet (OÉTI) biztosítja Magyarországon.
A Rodrigo Carvalho és Rui Lima Miranda által, 2010-ben alapított Nutri Ventures az első gyermekszórakoztatási márka a világon, melyet kizárólag az egészséges táplálkozás népszerűsítésére fejlesztettek ki. Célja a gyermekeket egészséges táplálkozásra ösztönző, exkluzív szórakoztatási tartalom kidolgozása. Már rendelkezik a gyermekeknek szánt animációs sorozattal és digitális platformmal, melyen a gyerekek – a sorozat hőseihez hasonlóan – kipróbálhatják a Kaja-királyságok kalandjait, és ahol más szórakozási lehetőségeket, például játékokat, fejtörőket, fitnesz gyakorlatokat is találhatnak, vagy zenét hallgathatnak. A Nutri Ventures világszerte 23 országban van jelen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >