A növekvő háztartási iparban egyre nagyobb az igény a zöld termékekre
Ázsia legnagyobb háztartási eseménye, a HKTDC Hongkongi Háztartási Vásár 2011. április 20-23. között kerül megrendezésre Wanchai belvárosában, A Hongkongi Konferencia- és Kiállítási Központban (HKCEC).
2010-ben, a válság után a világ gazdasága újra helyreállni látszik. Hongkong teljes exportja 20% -al nőtt 2009-hez képest. Ezen belül, a hongkongi háztartási termék export 17.5%-os erős növekedést jelzett, mely az iparág jelentős erősödését jelzi.
A vásárlók és fogyasztók növekvő környezettudatosságára és kevesebb szén-dioxid kibocsájtásra irányuló törekvésére a cégek környezetbarát lehetőség kutatásával és újabb és újabb zöld termékek piacra dobásával válaszoltak. Az új ‘Green Living Zone’ (Zöld élet zóna) számos forradalmi zöld háztartási terméket foglal magába, hogy otthonába és épületeibe csempéssze a környezettudatosságot, és segítsen abban, hogy a világ zöldebbé váljon.
Ez évben a Hall of Elegance (Az Elegancia Csarnoka) több mint 40 kiállító részvételével kerül megrendezésre Ausztráliából, Kanadából, Kínából, Dániából, Hongkongból, Olaszországból, Koreából, Svájcból, Thaiföldről, Taiwanból, Spanyolországból és az USÁ-ból. Több mint 60 márka és tervezői kollekció kerül bemutatatásra; green & associate, IDEAS Denmark, Inhension, Mastrad, Nuova R2S, Thomson Pottery, Topchoice, & Umbra, valamennyi jelen lesz ebben a kiemelt kiállítási zónában.
‘Outdoor Living’ (Szabadtéri élet) az idei év másik fő témája. A pihentető és szórakoztató kültéri élettér kialakítása érdekében a kerti bútorokat és dekorációkat kereső vásárlók BBQ grillberendezést, kerti asztalt és székeket, függőágyakat, madárházakat és sok egyebet is találhatnak ebben a zónában.
A Délkelet-Ázsiai Országok Szervezete ebben az évben indonéz, malájziai, Fülöp-szigeteki, thaiföldi és vietnámi minőségi kiállítókkal tér vissza.
A kiállítás különleges témája harmadik éve a ‘World of Pet Supplies’ (Kisállatok világa), mely mára egy kulcsfontosságú kereskedelmi platform. Idén körülbelül 100 kiállító csatlakozik a Hongkongi Kisállatfelszerelés Kiállításhoz. Egy új termékszekció is lesz az állateledel és kiegészítő zónában, ahol számos állateledel, kezelés és állatorvosi felszerelés vár a világ minden kisállatára.
A vásárlói megítélés évek óta jó, ami nagyban hozzájárul az üzleti sikerhez a vásártér minden szegletében. A Hadi Enterprises az Egyesült Arab Emirátusból 20 millió USD összegű rendelést összesített a hongkongi és kínai kiállítókkal. Az új-zélandi Essential At Home is körülbelül 150,000 USD értékben kötött üzleteket a vásártéren.
Ezzel egy időben zajlik a második HKTDC Hongkongi Nemzetközi Háztartási Textília Vásár. A háztartási vásárról levált vásárnak már elsőre is óriási sikere volt a vásárlók körében, és a nagyra értékelt esemény végül 14300 vásárlót vonzott 114 országból és régióból. Összességében, a két, egymást kiegészítő vásár együttműködést és lehetőségeket teremt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI a vezetésben: több mint automatizálás, a munka támogatása
A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása az üzleti életben már nemcsak…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben? Jön a 34. Biokultúra Nap!
A Magyar Biokultúra Szövetség immár 34. alkalommal rendezi meg a…
Tovább olvasom >