A Nomad Foods kezébe került a Findus Switzerland
Száztízmillió euróért vásárolta meg a Nomad Foods a Findus Switzerlandet a Froneri International Ltd.-től és bizonyos szellemi termékeket a Nestlé S. A. egy leányvállalatától.
Az akvizícióval tovább nő a Nomad Foods elérése Svájcban, egységessé válik a cég által tulajdonolt márka Európa-szerte. A lépés kiválóan illeszkedik a Nomad Foods üzletpolitikájába, melynek fókuszában a fagyasztott élelmiszerek piacán fontos márkák – így az Egyesült Királyságbeli Aunt Bessie – megszerzése áll.
A hal, zöldség és készétel kategóriában a Findus jelentős részesedéssel bír a fagyasztott élelmiszerek svájci piacán, ami támogathatja a Nomad Foods már meglévő portfóliójának teljesítményét hozó növekedési modell megismétlését.
Kapcsolódó cikkeink
Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Új márkát indít a Lidl Svájcban a hazai termékek népszerűsítésére
Május 8-án jelent meg svájci üzleteiben a Lidl új Qualité…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >