A nőkre és a vegeteriániusokra koncentrál a McDonald’s
A McDonald’s németországi leányvállalata a jövőben fokozottabban koncentrál a nőkre és a vegetáriánusokra a forgalom bővítése érdekében. A stratégiaváltás oka, hogy tavaly a gyorsétterem árbevétele 2,6 százalékkal, 2,9 milliárd euróra csökkent.
Az idén a lánc 25-30 éttermet nyit Németországban, főleg repülőtereken, pályaudvarokon, autópályák mentén és bevásárlóközpontokban. Tavaly 28 új McDonald’s étterem nyílt Németországban, ahol a leányvállalat a múlt év végén összesen 1361 éttermet működtetett, a foglalkoztatottak száma pedig 60 ezer volt. A németországi nyereségadatokról a cég nem ad tájékoztatást, de szakértők szerint ez a McDonald’s negyedik legfontosabb piaca az Egyesült Államok, Japán és Franciaország után. A cég meglepően jó globális eredményeket tett közzé a tavalyi utolsó negyedévről. A vállalatcsoport összehasonlítható alapon 2,3 százalékkal növelte az éttermi eladásait világszerte, a nettó eredmény pedig az utolsó negyedévben 23 százalékkal, 1,22 milliárd dollárra nőtt – írja az N24 nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >