A nőkre és a vegeteriániusokra koncentrál a McDonald’s
A McDonald’s németországi leányvállalata a jövőben fokozottabban koncentrál a nőkre és a vegetáriánusokra a forgalom bővítése érdekében. A stratégiaváltás oka, hogy tavaly a gyorsétterem árbevétele 2,6 százalékkal, 2,9 milliárd euróra csökkent.
Az idén a lánc 25-30 éttermet nyit Németországban, főleg repülőtereken, pályaudvarokon, autópályák mentén és bevásárlóközpontokban. Tavaly 28 új McDonald’s étterem nyílt Németországban, ahol a leányvállalat a múlt év végén összesen 1361 éttermet működtetett, a foglalkoztatottak száma pedig 60 ezer volt. A németországi nyereségadatokról a cég nem ad tájékoztatást, de szakértők szerint ez a McDonald’s negyedik legfontosabb piaca az Egyesült Államok, Japán és Franciaország után. A cég meglepően jó globális eredményeket tett közzé a tavalyi utolsó negyedévről. A vállalatcsoport összehasonlítható alapon 2,3 százalékkal növelte az éttermi eladásait világszerte, a nettó eredmény pedig az utolsó negyedévben 23 százalékkal, 1,22 milliárd dollárra nőtt – írja az N24 nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >