A nők többet kuponoznak
Több mint kétszer annyi nő vásárol bónuszos/kuponos oldalakról, mint férfi – derült ki az eNET felméréséből. A legtöbben a Lealkudtuk.hu, a NeMaradjLe.hu és a maiUtazás.hu oldalról választják ki a számukra legkedvezőbb szolgáltatási csomagot.
Az eNET internetes piackutató cég legújabb felméréséből kiderült, hogy a bónusz/kupon vásárlók 70 százaléka nő, akik leginkább a családi ajánlatok iránt érdeklődnek. Az akciós utazási oldalak ajánlatai többnyire 2 éjszakára szólnak félpanziós ellátással, a nyári szezonban azonban nem ritka a 4 éjszakát magába foglaló akció sem, ám az ajánlatok általában csak két fő számára vehetők igénybe, ekkor a gyerekes családoknak felárat kell fizetniük.
A kutatásból az is kiderült, hogy az elérhető utazási ajánlatok szinte kivétel nélkül csomagajánlatok, amelyek a szálláshely mellett valamilyen extra szolgáltatást is kínálnak. Ilyen extra lehet például egy kedvezményes masszázskupon, korlátlan wellness használat vagy valamilyen belépőjegy. Emellett természetesen a férfiak is találhatnak számukra kedvező ajánlatokat, mint például egy borvacsorával egybekötött utazást.
Az online értékesített szálláskupon piac forgalma töretlen, 2012-ben például 4 milliárd forintot tett ki Magyarországon. 2013. első három negyedévének belföldi szálláshely értékesítési volumenei alapján a Lealkudtuk.hu, a NeMaradjLe.hu és a maiUtazás.hu volt a három legsikeresebb online kupon/bónusz szálláshely értékesítő weboldal. A kizárólag utazási ajánlatokat kínáló cégek közül pedig a 100 százalékban magyar tulajdonú e-Business Group Kft. tulajdonában lévő NeMaradjLe.hu végzett az első helyen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >