A nők nyitottabbak az új termékekre
A nők 70, a férfiak 60 százaléka szívesen próbál ki új termékeket, a minőségi áruért pedig a lakosság 79 százaléka hajlandó többet fizetni – tudjuk meg az NRC Piackutató és a TNS közös VMR kutatásának adataiból.
Az internetezők 65 százaléka állította, hogy szívesen próbál ki új termékeket. A kísérletezésben és az újításokban a nők azok, akik a két nem közül inkább élen járnak (a férfiak valamivel több mint 60, a nők közel 70 százaléka érzi magára jellemzőnek az állítást). Az adatok hátterében valószínűleg az áll, hogy a bevásárlással, háztartás vezetésével kapcsolatos vásárlási döntéseket többségében nők hozzák. Az akciók és árleszállítások is az új termékek intenzívebb kipróbálására ösztönözhetik a vásárlókat. A nők árkedvezmények iránti nagyobb fogékonysága ily módon tehát előmozdíthatja az új árucikkek megvételét. Bár a 18 év feletti netpolgárok 65 százaléka szívesen próbál ki új terméket, ugyanakkor 58 százalékuk (többségében férfiak) ragaszkodik a már bizonyított márkához és minőséghez. Kiderült az is, hogy 79 százaléka a jobb minőségű termékért hajlandó többet fizetni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >