A nők nyitottabbak az új termékekre
A nők 70, a férfiak 60 százaléka szívesen próbál ki új termékeket, a minőségi áruért pedig a lakosság 79 százaléka hajlandó többet fizetni – tudjuk meg az NRC Piackutató és a TNS közös VMR kutatásának adataiból.
Az internetezők 65 százaléka állította, hogy szívesen próbál ki új termékeket. A kísérletezésben és az újításokban a nők azok, akik a két nem közül inkább élen járnak (a férfiak valamivel több mint 60, a nők közel 70 százaléka érzi magára jellemzőnek az állítást). Az adatok hátterében valószínűleg az áll, hogy a bevásárlással, háztartás vezetésével kapcsolatos vásárlási döntéseket többségében nők hozzák. Az akciók és árleszállítások is az új termékek intenzívebb kipróbálására ösztönözhetik a vásárlókat. A nők árkedvezmények iránti nagyobb fogékonysága ily módon tehát előmozdíthatja az új árucikkek megvételét. Bár a 18 év feletti netpolgárok 65 százaléka szívesen próbál ki új terméket, ugyanakkor 58 százalékuk (többségében férfiak) ragaszkodik a már bizonyított márkához és minőséghez. Kiderült az is, hogy 79 százaléka a jobb minőségű termékért hajlandó többet fizetni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Végre nálunk is kapható lesz az Amerikában már népszerű Grimace Shake
Július 24-én Magyarországon is bemutatkozik a McDonald’s egyik legkülönlegesebb shake-je,…
Tovább olvasom >A Balatont népszerűsíti Vadnai Jonatán olimpikon vitorlázó
A Balaton négyévszakos sport- és élményközpontú népszerűsítésében vállal szerepet Vadnai…
Tovább olvasom >