A női szegmensben is jól fejlődött tavaly a Hugo Boss
A német divatcég forgalma tavaly 9 százalékkal nőtt és elérte 1,6 millió eurót, az adózott eredmény 20 százalékkal 154 millió euróra emelkedett.
Hazájában a cég
négy százalékkal bővítette
értékesítését, németországi
bevétele meghaladta a 340 millió eurót. Ennél
látványosabb, 37%-os volt a  fejlődés a
közép-kelet európai régióban, de az
amerikai kontinensen regisztrált 20 százalékos
bővülés is szép reményekre ad okot.  A
társaság részben saját üzemeltetésű
boltokat üzemeltet, ezek forgalma tavaly 25 százalékkal
nőtt. A Németországon kívüli piacokon
franchise tulajdonos kezében vannak a Hugo Boss termékeinek
értékesítési jogai. Itthon a Roland
Divatház képviseli a márkát, jelenleg egy
márkaüzlet működik a Deák Ferenc utcában. 
Jól teljesített a cég
női divat részlege is, tavaly az árbevétel ezen
a területen 29 százalékkal 209 millió
euróra emelkedett, a cipők és táskák,
kiegészítők területén 16%-ös bővülést
könyvelhetett el a cég.
 
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gulyás Gergely: február 28-ig marad, és további termékkörökkel bővül az árréscsökkentés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Indul a víziszárnyas-szezon: ilyenkor fogy kacsából és libából az éves mennyiség nagy része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl 2030-ig meghosszabbítja partnerségét az UEFA Women’s National Team programmal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
 
					 
					 
					
