A NOE, a CBA és a Príma bolthálózat közös akciója 350-400 családnak segít
Idén a „Fiatalok a kisgyermekes családokért” elnevezésű program során 7,5 tonna adományt gyűlt össze, amelyből 350-400 rászoruló család jut segítséghez az országban – közölte a Nagycsaládosok Országos Egyesületének (NOE) elnöke kedden budapesti sajtótájékoztatón.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-11-22-15.43.49.png)
MTI/Kovács Anikó
Kardosné Gyurkó Katalin elmondta, idén 23 szervezetük 28 helyszínen mintegy 600 önkéntes fiatal bevonásával vett részt az adománygyűjtésben.
A gyűjtést immár hetedik alkalommal szervezték meg – közölte, majd hozzátette: az akció során árstopos termékeket nem gyűjtöttek, annak érdekében, hogy másoknak ne okozzanak hiányt.
Kardosné Gyurkó Katalin kiemelte, a kormány 2010 óta stratégiai partnerként áll a NOE mellett. Nagy-Vargha Zsófia, a Kulturális és Innovációs Minisztérium fiatalokért felelős helyettes államtitkára arról beszélt, hogy a gyereknevelés nagyon nagy felelősséggel jár és kiszámíthatóságot igényel.
Kormányzati célkitűzés, hogy megpróbálják ezt a „kiszámíthatóságot elhozni a családok életébe”, és a vágyott gyermekek megszülethessenek – mondta.
Nagy-Vargha Zsófia kiemelte, a kezdeményezés tökéletes példa arra, hogy létezik támogató környezet, hiszen nagyon széleskörű összefogás valósult meg a program során.
Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója nagyon fontosnak nevezte a fiatalok nevelését, és – mint mondta – egy ilyen adománygyűjtő program alkalmas arra, hogy a fiatal nemzedék számára megmutassák mennyire fontos a rászoruló emberek támogatása.
A sajtótájékoztatót követően három családnak a helyszínen adtak át adományokat. A „Fiatalok a kisgyermekes családokért” meghirdetett kezdeményezés a NOE a CBA és a Príma bolthálózat közös akciója, amelynek során önkéntes fiatalok gyűjtenek adományokat a kisgyermekes családoknak.
Idén is a CBA és Príma üzletekben várták az adományozókat november két hétvégéjén országszerte.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Amennyi MAGYAR GÓL az EB-n, annyi százalék kedvezmény a CBA és PRÍMA üzleteiben!
Az EB közeledtével és a magyar csapat részvételével országszerte fokozódik…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2023. évi kereskedelmi toplistája
Maradt a Lidl, SPAR, Tesco sorrend a dobogón, de van…
Tovább olvasom >A magyaranyero.hu hűségoldal dedikáltan azokat a vásárlókat éri el, akik a hazai árut keresik
Több mint két éve hívta életre a Magyar Termék Nonprofit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >