A NOE, a CBA és a Príma bolthálózat közös akciója 350-400 családnak segít
Idén a „Fiatalok a kisgyermekes családokért” elnevezésű program során 7,5 tonna adományt gyűlt össze, amelyből 350-400 rászoruló család jut segítséghez az országban – közölte a Nagycsaládosok Országos Egyesületének (NOE) elnöke kedden budapesti sajtótájékoztatón.
Kardosné Gyurkó Katalin elmondta, idén 23 szervezetük 28 helyszínen mintegy 600 önkéntes fiatal bevonásával vett részt az adománygyűjtésben.
A gyűjtést immár hetedik alkalommal szervezték meg – közölte, majd hozzátette: az akció során árstopos termékeket nem gyűjtöttek, annak érdekében, hogy másoknak ne okozzanak hiányt.
Kardosné Gyurkó Katalin kiemelte, a kormány 2010 óta stratégiai partnerként áll a NOE mellett. Nagy-Vargha Zsófia, a Kulturális és Innovációs Minisztérium fiatalokért felelős helyettes államtitkára arról beszélt, hogy a gyereknevelés nagyon nagy felelősséggel jár és kiszámíthatóságot igényel.
Kormányzati célkitűzés, hogy megpróbálják ezt a „kiszámíthatóságot elhozni a családok életébe”, és a vágyott gyermekek megszülethessenek – mondta.
Nagy-Vargha Zsófia kiemelte, a kezdeményezés tökéletes példa arra, hogy létezik támogató környezet, hiszen nagyon széleskörű összefogás valósult meg a program során.
Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója nagyon fontosnak nevezte a fiatalok nevelését, és – mint mondta – egy ilyen adománygyűjtő program alkalmas arra, hogy a fiatal nemzedék számára megmutassák mennyire fontos a rászoruló emberek támogatása.
A sajtótájékoztatót követően három családnak a helyszínen adtak át adományokat. A „Fiatalok a kisgyermekes családokért” meghirdetett kezdeményezés a NOE a CBA és a Príma bolthálózat közös akciója, amelynek során önkéntes fiatalok gyűjtenek adományokat a kisgyermekes családoknak.
Idén is a CBA és Príma üzletekben várták az adományozókat november két hétvégéjén országszerte.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >A hazaiban még több van – több mint 50 márka vett részt a Magyar Termék augusztusi kampányában
Kiemelkedően magas részvételi számmal és ismét ingyenes részvételi lehetőséggel készült…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >