A NIVEA mosolyt visz az SOS gyermekfalvakba
A fennállásának 100. évfordulóját ünneplő NIVEA mindig szem előtt tartotta a családok, a harmónia ügyét – kezdte köszöntő beszédét Thomas Lichtblau, a Beiersdorf Kft. ügyvezető igazgatója a szeptember 7-én tartott sajtótájékoztatón. A korábbi években is rendszeresen támogatták az SOS Gyermekfalvakat, a dolgozók egyénileg és a vállalat is. Most a fogyasztóknak is lehetősége nyílik bekapcsolódni e nemes kezdeményezésbe, hiszen minden olyan Magyarországon eladott NIVEA termék, melyet a kereskedelmi partnereknek 2011. szeptember 1. és 2011. november 30. között szállítanak ki, bruttó 1 Ft-ot jelent az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa számára.
A NIVEA szépségpont elegáns rendjét az SOS gyermekfalvak képviseletében érkezett család 5 év alatti tagjai hamar megbontották, élettel töltötték meg. Barabás Évi, az SOS Gyermekfalu jótékonysági nagykövete először a 10 hónapos Lizát dajkálta, majd az 5 éves Petivel az ölében memóriajátékot játszott, közben felkonferálta a felszólalókat.
Thomas Lichtblau elmondta, hogy kétgyermekes apukaként és osztrák állampolgárként személyesen is kötődik az SOS Gyermekfalu ügyéhez, a koncepció ugyanis 61 évvel ezelőtt Ausztriából indult világhódító útjára.
– Az árva és szociálisan árva gyerekek családi környezetben, meghitt hangulatban, szeretetben nőhetnek itt fel, cseperedhetnek kiegyensúlyozott, boldog felnőttekké – mondta Jávorszky Iván, az Alapítvány nemzeti igazgatója. Az adomány nagyon fontos, de talán még többet jelent az itt élő 300gyerekeknek a támogatók személyes részvétele az ünnepségeken és az általuk nyújtott lehetőségek a pályaválasztásban, továbbtanulásban.
Éva anyu a kecskeméti SOS Gyermekfaluban már 15 éve nevelőszülő, jelenleg 9 gyermeket nevel. Egyik büszkesége Misi, akit Puskás Öcsi bácsi a nyakában vitt kiskorában és a találkozás olyan mély benyomást tett rá, hogy ma már az agárdi Fociakadémia növendéke. A 15 éves Gréti bolti eladó szeretne lenni. Bevásárolni a közeli Tescoba vagy Auchanba járnak együtt. Van mit a kosárba tenni, hiszen egy vacsora alatt legalább 2 kg kenyér fogy el, de szinte minden nap sütnek főznek együtt a családtagok.
-Reméljük, hogy több millió forint gyűlik össze az akció során, amit a dolgozók felajánlásaival együtt a Karácsonyi ünnepségen fogunk átadni – mondta Kozák Fruzsina brrand manager. A futó TV kampány mellett, PR megjelenések, print és online támogatás valamint jelentős eladáshelyi tevékenység, display kihelyezés hívja fel a fogyasztók és vásárlók figyelmét a NIVEA gyermekeket támogató akciójára.
Havasiné Kátai Ildikó
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >