A Nielsen négy országban méri a tévéreklámok hatását
A tévéreklámok fogyasztókra gyakorolt hatását az USA és Nagy-Britannia után Németországban és Kínában is elkezdte mérni a Nielsen, jelentette be a médiahasználattal és vásárlással kapcsolatos fogyasztói információkat, valamint ismereteket szolgáltató vállalat New Yorkban, hétfőn.
A Nielsen „TV Brand Effect” szolgáltatása lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy valós időben követhessék televíziós reklámjaik fogadtatását és azok hatását a vásárlásokra. Így a vállalatok képesek kampány közben vagy kampányt követően optimalizálni hirdetéseik hatását. A Nielsen a tervek szerint még az idén további országokban is elérhetővé teszi ezt a szolgáltatást.
A „TV Brand Effect” nemzetközi bevezetése igazolja a Nielsen elkötelezettségét aziránt, hogy mindinkább előmozdítsa egy-egy reklám, illetve többcsatornás kampány hatásának megértését, illetve a fogyasztók reakcióinak feltérképezését. Az immár több országban alkalmazott konzisztens módszernek köszönhetően a hirdetők valamennyi piacon egyedi ismeretekhez jutnak kreatívjaik és termékelhelyezéseik fogadtatásáról. További Nielsen információkkal kiegészítve a szolgáltatás alkalmas részletes, holisztikus képet adni mindazon kulcsfontosságú tényezőkről, amelyek egy vállalat hirdetéseinek eredményességét befolyásolják.
A Nielsen TV Brand Effect kutatás egyedülálló módon azokra a tévénézőkre terjed ki, akik megnézték a kutatásban szereplő tévéreklámot. Ezáltal lehet pontosan mérni, hogy hányan emlékeznek az adott márkára, üzenetre, kedvelik-e a hirdetést, valamint szándékoznak-e megvásárolni a hirdetett terméket vagy márkát. A felmérés segítségével a kampány alatt végig nyomon követhető a reklámok teljesítménye, így a hirdetők akár a kampány időtartama alatt optimalizálhatják reklámköltéseiket, és hozhatnak stratégiai döntéseket.
– A magas színvonalon végzett kutatás pénzben kifejezhetővé teszi a reklámok hatását, s az európai és ázsiai piacok pedig kellően érettek a minden részletre kiterjedő kutatási megoldásokra. Eredményeinkkel lehetővé válik mind a helyi, mind a globális vállalatoknak, hogy megalapozottan költsenek hirdetéseikre és megismerjék azok valódi hatását a fogyasztókra – állapítja meg Randall Beard, a Nielsen hirdetési megoldások osztályának globális vezetője. – A Nielsen TV Brand Effect már bevált megoldás, és örömmel tervezzük további kiterjesztését; így továbbra is magas színvonalú eredményeket nyújthatunk meglévő, valamint új ügyfeleink számára szerte a világon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >