A Nielsen a Brandbank új tulajdonosa
A Nielsen, a fogyasztók médiahasználatáról és vásárlásairól információkat, valamint ismereteket szolgáltató, vezető globális vállalat bejelentette, hogy a Magyarországon is jelen lévő Brandbank cég akvizíciója sikeresen lezárult. A Brandbank világelső az élelmiszerekre, háztartási vegyi árukra, valamint kozmetikumokra vonatkozó szöveges és képi információk digitális gyűjtésében és terjesztésében a kiskereskedelem számára eladótéri felhasználás, továbbá nyomtatott reklámeszközökben, e-kereskedelmi platformokon való közzététel céljából.
„Ez az akvizíció fontos előrelépést jelent vállalatunk digitális fejlődésében” – állapítja meg John J. Lewis, a Nielsen globális elnöke. – „Az új digitális lehetőségek bővítik meglévő kínálatunkat globális termékinformációkra valamint vállalati folyamatokra vonatkozóan, hogy még nagyobb elemzési eszköztárral álljunk ügyfeleink rendelkezésére.”
John J. Lewis hozzáteszi: „A Brandbank akvizíciójával a Nielsen még inkább az élelmiszer-kiskereskedelem keresleti láncának középpontjába kerül, közelebb a kiskereskedelem ütőeréhez. Ez az akvizíció fontos előnyöket jelent ügyfeleinknek is. Az e-kereskedelem potenciálját ugyanis még nagyobb mértékben fel tudjuk tárni számukra, hogy elérjék a mobil digitális eszközöket használó vásárlók új generációját.”
A Nielsen a Brandbank minden adatát, munkafolyamatát és ügyfelét átveszi. Integrálja a vállalati szervezetbe a Brandbank egységeit Magyarország mellett az Egyesült Királyságban, Írországban, Franciaországban, Hollandiában, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Törökországban, Kínában, Thaiföldön és Malajziában. Azon kívül tárgyal a Brandbank ügyfeleivel az USA-ban, Kanadában és Németországban. (Nielsen)
Kapcsolódó cikkeink
Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >A Rimi felvásárlásával belép a Salling Group a balti piacra
A dán piacvezető Salling Group felvásárolja az ICA Gruppen tulajdonában…
Tovább olvasom >Belép a Colgate-Palmolive a friss állateledelek piacára
Az ausztrál Prime100 friss állateledel-márka felvásárlásával lép be a Colgate-Palmolive…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >