A név kötelez
Mérföldkőhöz érkezett az ország egyik vezető vendéglátóipari cégcsoportja: Semsei Gastronomy név alatt új ernyőmárkát létrehozva egyesítette éttermeit, cukrászdáit és rendezvénygasztronómiai szolgáltatásait, valamint saját alapítvánnyal bővítette portfólióját. Semsei Rudolf tulajdonos szakmai elkötelezettségről, társadalmi felelősségvállalásról beszélt lapunknak.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A Semsei Gastronomy létrehozása nemcsak a cégcsoport növekvő igényeire adott válasz, hanem biztosítja, hogy márkáink, mint a VakVarjú éttermek, a Budapest Party Service, a Dobay cukrászdák és önkiszolgáló éttermeink megőrizzék egyedi karakterüket; hisz továbbra is családi vállalkozást építünk, amelynek minden egysége unikális hangulatot és személyre szabott élményt nyújt vendégeinek, akik örömmel térnek vissza ezekre a helyekre.
A cégcsoport első tagja, a Budapest Party Service idén ünnepli fennállásának 21. évfordulóját. Bár sokan a kerek évfordulókat tartják különlegesnek, számomra a 21-es szám szimbolikus. 2003-ban indultunk el első vállalkozásunkkal, és álmodni sem mertünk arról, hogy ma ennyi különböző vendéglátóegység alkotja majd vállalkozásunkat. Most, 21 év után elérkezett az idő, hogy a különböző egységeinket egy közös, ernyőmárka alá vonjuk, de közben megőrizve azok egyedi karakterét és vendégközpontú működését. Így született meg a Semsei Gastronomy, amely a jövőben is a minőség, az innováció és a vendéglátás iránti szenvedély jegyében folytatja munkáját.
Úgy gondolom, nem csak magánemberként, de üzletemberként is kiemelten fontos, hogy felelősséget vállaljunk a társadalmi ügyekért és aktívan vegyünk részt a közösség támogatásában. Több civil szervezet, mint a Nem Adom Fel Alapítvány és a Suhanj Alapítvány támogatása mellett 2023 tavaszán, a Magyar Élelmiszerbankkal együttműködve, hazánkban elsőként indítottuk el a rendezvényeken megmaradt melegétel-mentést, melynek köszönhetően ezidáig több mint 35 000 adag ételt juttattunk el a rászorulókhoz. Az idei évben tovább bővítettük társadalmi szerepvállalásunkat azzal is, hogy saját alapítványt hoztunk létre. A Semsei Gastronomy Alapítvány fő célja, hogy oktatási és képzési lehetőségeket, karriertanácsadást biztosítson hátrányos helyzetű, tehetséges gyermekek és fiatalok számára, különös tekintettel a vidéki térségekre. //
Kapcsolódó cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Hideg konyha
A funkcionalitás igénye, a digitalizáció folyamatának felgyorsulása, a fogyasztói trendek…
Tovább olvasom >Cigarettavending-automata 2024
Önmagában is komoly értéket képviselő, „műemlék” cigarettavending-automatákat állított csatasorba egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Görög uniós biztosjelölt: a közlekedés és a turizmus alapvető pillérei a fenntartható jólétnek és a versenyképességnek
Európának új tervre van szüksége a fenntartható jólét és versenyképesség…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >