A Nestlé termékek vásárlói májusban többféle módon is segíthetik a nélkülözőket
Május 9. és 22. között ismét támogathatják a rászorulókat a Tesco vásárlói, ha Nestlé termékeket raknak a kosarukba. A kezdeményezés keretében ugyanis a Nestlé az áruházakban vagy online megvásárolt árucikkek fogyasztói árának egy százalékával támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját, az összeget pedig a Tesco megduplázza. Az Élelmiszerbank május 10–11-én tartósélelmiszer-adományokat is gyűjt az áruházlánc üzleteiben, így az ezen a két napon vásárolt, majd a kasszasoron kívül jótékony célra átadott Nestlé termékek extra támogatást jelentenek a nehéz helyzetben lévőknek.
Az akcióban az összes magyarországi Tesco áruházban és a Tesco Otthonról online rendelési oldalon kapható meghatározott termékek vesznek részt, így a vásárlók az ország minden területéről támogathatják az Élelmiszerbank élelmiszermentő munkáját többek között édességek, kávé, bébiételek, állateledelek, ételízesítők, szószok, leveskockák és -porok valamint gabonapelyhek megvásárlásával. Az érintett márkák és árucikkek teljes listája a Nestlé Hungária weboldalán érhető el. Az Egyesület minden 1000 forint támogatásból nagyságrendileg 30 000 forint értékű, mentett élelmiszerekből összeállított élelmiszercsomagot juttat el azok számára, akik igazán rászorulnak a segítségre.
„A Nestlé és a Tesco hosszú évek óta támogatja munkánkat többek között a mostanihoz hasonló akciókkal. A tavaly szervezett támogatói promócióval 16 millió forinttal járultak hozzá a rászoruló emberek, családok élelmezéséhez, akiknek így 171 ezer élelmiszercsomagot tudtunk biztosítani. Sok nélkülözőnek ezek az élelmiszerek jelentik a legnagyobb segítséget, vállalati partnereinkkel együttműködve pedig még többet adhatunk nekik. A május 10–11-i hétvégén egyébként tartósélelmiszer-adományokat is gyűjtünk a Tesco üzletekben, így a megvásárolt Nestlé termékek jótékony célra való felajánlásával a vásárlók duplán támogathatják a rászorulókat”
– mondta Cseh Balázs, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület elnöke.
Az Élelmiszerbank a kereskedőktől, termelőktől és gyártóktól gyűjti össze a feleslegessé vált, sérült csomagolású, lejárati időhöz közelítő, azaz eladásra már nem, de fogyasztásra még alkalmas élelmiszereket, és gondoskodik arról, hogy ezek eljussanak a rászorulókhoz. A Tesco és a Nestlé évek óta az Élelmiszerbank stratégiai partnereként vesz részt az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben. Az áruházlánc 10 éve indította útjára élelmiszermentő programját a szervezettel szoros együttműködésben. Jelenleg több mint 180 Tesco áruházban folyik napi szintű élelmiszermentés, melynek célja az élelmiszer-felesleg mennyiségének csökkentése és a segítségre szorulók támogatása. A Tesco 2016/17 óta nyilvánosan publikálja a megmentett és jótékony célra felajánlott élelmiszerek mennyiségét. A programban részt vevő áruházak ez idő alatt mintegy 81,3 millió adagnak megfelelő élelmiszert adományoztak az Élelmiszerbankon keresztül.
A Nestlé szintén évek óta támogatja az Élelmiszerbank munkáját, 2023-ban közel 37 millió forint értékben adományozott termékeket az egyesület számára, ezzel pedig elnyerte az Élelmiszerbank platinafokozatú támogatói elismerését
„Megtisztelő számunkra, hogy kiemelt stratégiai partnereink között tarthatjuk számon a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet, akiknek szakmai hozzáértése sok éve biztosíték számunkra, hogy hozzájárulásunk a lehető legjobb helyre kerül, és így a legjobban tud segíteni”
– mondta Tompa Gábor, a Nestlé Hungária kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >