A Nestle profitál a válságból
Míg a világ piacvezető élelmiszeripari vállalkozásai visszafogták a termelést, a Nestlé SA bővít és dominanciára tör.
Az első negyedéven alapuló piackutatások szerint a Nestle sikeres időszakot zárhat, 2008-ban pedig összesen 8,3 százalékkal növelte eladásait. Bár 2009 várhatóan keményebb év lesz a Nestle számára is, a prognózis szerint közel 5 százalékos növekedésre számíthatnak. Sokak szerint megbízhatóság és kiszámíthatóság tekintetében jobban állnak, mint a Danone, a Cadbury vagy az Unilever. A sikerben fontos szerepe van annak a ténynek, hogy a Nestle legnépszerűbb termékeinek ára – a Nescafé és a KitKat-szelet – a legtöbb országban nem változott, és az emberek válság idején az utazásra és házbővítésre szánt összegeket inkább csokoládéra és snackekre szánják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >