A Nestle profitál a válságból
Míg a világ piacvezető élelmiszeripari vállalkozásai visszafogták a termelést, a Nestlé SA bővít és dominanciára tör.
Az első negyedéven alapuló piackutatások szerint a Nestle sikeres időszakot zárhat, 2008-ban pedig összesen 8,3 százalékkal növelte eladásait. Bár 2009 várhatóan keményebb év lesz a Nestle számára is, a prognózis szerint közel 5 százalékos növekedésre számíthatnak. Sokak szerint megbízhatóság és kiszámíthatóság tekintetében jobban állnak, mint a Danone, a Cadbury vagy az Unilever. A sikerben fontos szerepe van annak a ténynek, hogy a Nestle legnépszerűbb termékeinek ára – a Nescafé és a KitKat-szelet – a legtöbb országban nem változott, és az emberek válság idején az utazásra és házbővítésre szánt összegeket inkább csokoládéra és snackekre szánják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >