A Nestle profitál a válságból
Míg a világ piacvezető élelmiszeripari vállalkozásai visszafogták a termelést, a Nestlé SA bővít és dominanciára tör.
Az első negyedéven alapuló piackutatások szerint a Nestle sikeres időszakot zárhat, 2008-ban pedig összesen 8,3 százalékkal növelte eladásait. Bár 2009 várhatóan keményebb év lesz a Nestle számára is, a prognózis szerint közel 5 százalékos növekedésre számíthatnak. Sokak szerint megbízhatóság és kiszámíthatóság tekintetében jobban állnak, mint a Danone, a Cadbury vagy az Unilever. A sikerben fontos szerepe van annak a ténynek, hogy a Nestle legnépszerűbb termékeinek ára – a Nescafé és a KitKat-szelet – a legtöbb országban nem változott, és az emberek válság idején az utazásra és házbővítésre szánt összegeket inkább csokoládéra és snackekre szánják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjeforrások új generációja: így hódítanak a magas proteintartalmú termékek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
