A Nestle profitál a válságból
Míg a világ piacvezető élelmiszeripari vállalkozásai visszafogták a termelést, a Nestlé SA bővít és dominanciára tör.
Az első negyedéven alapuló piackutatások szerint a Nestle sikeres időszakot zárhat, 2008-ban pedig összesen 8,3 százalékkal növelte eladásait. Bár 2009 várhatóan keményebb év lesz a Nestle számára is, a prognózis szerint közel 5 százalékos növekedésre számíthatnak. Sokak szerint megbízhatóság és kiszámíthatóság tekintetében jobban állnak, mint a Danone, a Cadbury vagy az Unilever. A sikerben fontos szerepe van annak a ténynek, hogy a Nestle legnépszerűbb termékeinek ára – a Nescafé és a KitKat-szelet – a legtöbb országban nem változott, és az emberek válság idején az utazásra és házbővítésre szánt összegeket inkább csokoládéra és snackekre szánják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >