A Nestlé növelte magyarországi munkahelyeinek számát
A Nestlé az elhúzódó gazdasági válság ellenére is meg tudta tartani magyarországi munkaerő-állományát, több mint 1.300 alkalmazottat foglalkoztatott 2010-ben, és az idén további, több mint 200 új munkahelyet teremtett a büki gyár bővítésével – tartalmazza a Nestlé Hungária harmadik fenntarthatósági jelentése a cég csütörtöki közleménye szerint.
A társaság 2010-ben 38 termék receptjét újította meg, hogy azok jobban megfeleljenek a korszerű táplálkozás irányelveinek. Ide sorolják például a sótartalom és egyes adalékanyagok felhasználásának csökkentését.
Kiemelik, hogy a Nestlé magyarországi gyáraiban tavaly egyetlen munkaidő-kieséssel járó baleset sem történt, és tovább csökkent a gyárak abszolút és terméktonnánkénti vízfogyasztása. 2006-hoz képest 32 százalékkal csökkent a teljes vízkivétel – ismertetik.
A Nestlé Waters magyar leányvállalata, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. 1 liter ásványvíz palackozásához a technológia során 35 százalékkal kevesebb vizet használ fel, mint öt évvel ezelőtt. Az elmúlt hét évben 394.000 köbméter vizet takarított meg.
A szerencsi gyárban több mint 120 millió forint beruházással a jelenlegi termelési igényekhez igazították a még a '90-es évekből származó hűtési rendszert és a gőzkazánt. A beruházástól 2011-től 5.182 gigajoule energia és mintegy 8 millió forint megtakarítását reméli a vállalat.
A civil szférának juttatott termékadományok értéke 2010-ben meghaladta a 42,5 millió forintot.
A Nestlé Hungária Kft. a Nestlé S.A. leányvállalataként jött létre 1991-ben. Szerencsen kakaó- és kávétermékeket, Diósgyőrben üreges csokoládéfigurákat, Bükön állateledelt állít elő, Kékkúton pedig ásványvizet palackoz.
A Nestlé Hungária tavalyi nettó árbevétele 83,5 milliárd forint volt, szemben az egy évvel korábbi 84,6 milliárd forinttal. A profit 1,9 milliárdra csökkent a megelőző évi 3,8 milliárdról. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >