A Nestlé Nespresso 2008-as eredményei jobbak a vártnál
A Nestlé Nespresso S.A. 2008-ban 2,262 milliárd CHF (1,35 milliárd EUR) árbevételt ért el, amely 2006-os forgalmának több mint kétszerese, és a vállalat növekedése is 30 százalékos volt.
2008 sorozatban a nyolcadik év volt, amelynek során a vállalat forgalmának növekedése éves átlagban meghaladta a 30 százalékot. A Nestlé csoport leggyorsabban növekvő vállalatává fejlődött Nespresso árbevétele a tervezett időpontnál két évvel korábban lépte át a kétmilliárdos határt. „2008-as eredményeinkkel elégedettek vagyunk, mert mélyen gyökerező innovációs kultúránkat és a kiválóság iránti elkötelezettségünket tükrözik – mondja Richard Girardot, a Nestlé Nespresso vezérigazgatója. A vállalat világszerte 39 új mintabolt bevezetését tervezi 2009 végéig, köztük olyan új stratégai helyszíneken, mint Dubai, Szingapúr és a dominikai Santa Domingo. A Nespresso várhatóan további üzleteket nyit olyan városokban, ahol a márka már népszerűvé vált, így Madridban, Bécsben és Săo Paulóban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >