A Nestlé Nespresso 2008-as eredményei jobbak a vártnál
A Nestlé Nespresso S.A. 2008-ban 2,262 milliárd CHF (1,35 milliárd EUR) árbevételt ért el, amely 2006-os forgalmának több mint kétszerese, és a vállalat növekedése is 30 százalékos volt.
2008 sorozatban a nyolcadik év volt, amelynek során a vállalat forgalmának növekedése éves átlagban meghaladta a 30 százalékot. A Nestlé csoport leggyorsabban növekvő vállalatává fejlődött Nespresso árbevétele a tervezett időpontnál két évvel korábban lépte át a kétmilliárdos határt. „2008-as eredményeinkkel elégedettek vagyunk, mert mélyen gyökerező innovációs kultúránkat és a kiválóság iránti elkötelezettségünket tükrözik – mondja Richard Girardot, a Nestlé Nespresso vezérigazgatója. A vállalat világszerte 39 új mintabolt bevezetését tervezi 2009 végéig, köztük olyan új stratégai helyszíneken, mint Dubai, Szingapúr és a dominikai Santa Domingo. A Nespresso várhatóan további üzleteket nyit olyan városokban, ahol a márka már népszerűvé vált, így Madridban, Bécsben és Săo Paulóban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >