A Nestlé Mexikóban ruház be az állateledel-gyártásba
A vállalat 200 millió svájci frankot (220,9 millió USD) ruház Silaóban működő Purina állateledel-gyártó üzemébe.
Legújabb beruházási projektje keretében a Purina állateledel-gyár gyártósorait bővíti az élelmiszeripari óriás Mexikóban.
Az idén korábban bejelentett amerikai, olaszországi és magyarországi beruházási projekteket követően a Nestlé mostani közlése szerint 200 millió svájci frankot (220,9 millió USD) fordít a Silao városában található gyárára, a szomszédos területet pedig a jövőbeli bővítéshez vásárolják meg.
A mexikói üzemben egy a Purina márkanév alatt gyártott harmadik, nedves állateledel, valamint egy negyedik, száraz eledel előállításához használatos gyártósort helyeznek üzembe – közölte a Nestlé, hozzátéve, hogy ennek eredményeként várhatóan 94 új munkahely jön létre.
A silaói gyár jelenleg 125 féle száraz és 45 féle nedves állateledelt gyárt, és közel 600 alkalmazottat foglalkoztat.
A Nestlé azt is elmondta, hogy a létesítmény mellett egy 48 hektáros földterületet is megvásárolt az üzem jövőbeli bővítése céljából, amely a helyi és a tengerentúli piacok kiszolgálására egy elosztóegység építésére szolgál majd.
Az elmúlt tíz évben a Nestlé a Silao üzembe 700 millió svájci frank értékű beruházást eszközölt. A létesítmény 100%-ban megújuló energiát használ, és egy vízkezelő üzemet is magában foglal, amely lehetővé teszi a víz hűtőtornyokban való újrafelhasználását.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Hasít a Demján Sándor 1+1 KKV Beruházás-élénkítő Támogatási Program
Magyarország forrásainak a magyar családoknál és a vállalkozásoknál van a…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >