A Nestlé megmozgatná az elhízott gyerekeket
A Nestlé amerikai kirendeltsége is csatlakozott ahhoz az immár több mint 40 tagot számláló szervezethez, amelynek fő célkitűzései között szerepel a gyermekkori elhízás terjedésének visszaszorítása.
Az élelmiszer- és italgyártókat tömörítő alapítvány felvilágosító és mozgásra ösztönző kampány segítségével kívánja az egészséges táplálkozás útjára terelni a túlsúlyos gyermekeket.
Az alapítvány több éven átívelő programot hoz létre, melynek hatásai a tervek szerint 2015-re válnak kézzel foghatóvá. Az irányelvek között szerepel az egészséges táplálkozás fő szabályainak megismertetése az érintettekkel, de nem csak a gyermekeket, hanem a felnőtteket is mozgásra ösztönöznék. Az iskolai bemutatókon túl munkahelyeket is megcéloznának a programmal.
A megfelelő kalóriafogyasztás és a rendszeres testmozgás fontosságának megismertetésén keresztül rá kívánnak világítani arra, hogy koplalás nélkül is lehet egészségesen táplálkozni. Az energiaegyensúly megismerése azért fontos, hogy az érintettek ne vigyenek be felesleges többletkalóriákat a szervezetükbe, mert az elhízáshoz vezet – írja a pénzcentrum.hu.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >