A Nestlé megmozgatná az elhízott gyerekeket
A Nestlé amerikai kirendeltsége is csatlakozott ahhoz az immár több mint 40 tagot számláló szervezethez, amelynek fő célkitűzései között szerepel a gyermekkori elhízás terjedésének visszaszorítása.
Az élelmiszer- és italgyártókat tömörítő alapítvány felvilágosító és mozgásra ösztönző kampány segítségével kívánja az egészséges táplálkozás útjára terelni a túlsúlyos gyermekeket.
Az alapítvány több éven átívelő programot hoz létre, melynek hatásai a tervek szerint 2015-re válnak kézzel foghatóvá. Az irányelvek között szerepel az egészséges táplálkozás fő szabályainak megismertetése az érintettekkel, de nem csak a gyermekeket, hanem a felnőtteket is mozgásra ösztönöznék. Az iskolai bemutatókon túl munkahelyeket is megcéloznának a programmal.
A megfelelő kalóriafogyasztás és a rendszeres testmozgás fontosságának megismertetésén keresztül rá kívánnak világítani arra, hogy koplalás nélkül is lehet egészségesen táplálkozni. Az energiaegyensúly megismerése azért fontos, hogy az érintettek ne vigyenek be felesleges többletkalóriákat a szervezetükbe, mert az elhízáshoz vezet – írja a pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >