A Nestlé megmozgatná az elhízott gyerekeket
A Nestlé amerikai kirendeltsége is csatlakozott ahhoz az immár több mint 40 tagot számláló szervezethez, amelynek fő célkitűzései között szerepel a gyermekkori elhízás terjedésének visszaszorítása.
Az élelmiszer- és italgyártókat tömörítő alapítvány felvilágosító és mozgásra ösztönző kampány segítségével kívánja az egészséges táplálkozás útjára terelni a túlsúlyos gyermekeket.
Az alapítvány több éven átívelő programot hoz létre, melynek hatásai a tervek szerint 2015-re válnak kézzel foghatóvá. Az irányelvek között szerepel az egészséges táplálkozás fő szabályainak megismertetése az érintettekkel, de nem csak a gyermekeket, hanem a felnőtteket is mozgásra ösztönöznék. Az iskolai bemutatókon túl munkahelyeket is megcéloznának a programmal.
A megfelelő kalóriafogyasztás és a rendszeres testmozgás fontosságának megismertetésén keresztül rá kívánnak világítani arra, hogy koplalás nélkül is lehet egészségesen táplálkozni. Az energiaegyensúly megismerése azért fontos, hogy az érintettek ne vigyenek be felesleges többletkalóriákat a szervezetükbe, mert az elhízáshoz vezet – írja a pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >