A Nestlé is Good CSR tag lett
A Nestlé Hungária belépésével nyolcra bővült a Good CSR
program idei tagvállalatainak száma. A résztvevő cégek munkavállalói a közeljövőben
közös önkéntes munkát végeznek, s társadalmi felelősségvállalásuk jegyében
megvalósított akcióikat is megmérettethetik a Good CSR díjért.
A felelős vállalatok közös jellemzője, hogy ők már felismerték: hosszú távon csak akkor lehetnek
üzletileg sikeresek, ha a társadalom és a saját érdekeik összhangban állnak egymással. Közéjük
tartozik a Nestlé is, amely a Közös Értékteremtés szemléletet üzleti stratégiája alapjának tekinti, s
tevékenysége valamennyi területén szem előtt tartja. A kiegyensúlyozott táplálkozást elősegítő
termékek gyártása mellett a vállalat nagy hangsúlyt helyez többek között arra is, hogy oktassa és
népszerűsítse az egészséges életmódot, legyen szó akár a felnőtt lakosságról, a
munkavállalókról vagy a gyerekekről. A Nestlé által 2003-ban indított, Nutrikid elnevezésű
táplálkozási oktatóprogram mára elérte a hazai általános iskolák 85%-át.
Az idén öt éves Good CSR program számos elemében megújult, azonban továbbra is
elvárásként fogalmazza meg a belépő vállalatok számára, hogy fenntarthatósági jelentés
formájában átláthatóvá és összehasonlíthatóvá tegyék működésüket. A Nestlé Hungária a
belépés feltételét a közelmúltban már teljesítette, hiszen idén negyedik alkalommal számolt be
gazdasági, társadalmi és környezeti hatásáról a 2011. évi Fenntarthatósági és Közös
Értékteremtési Jelentésében.
Változás az előző évekhez képest többek között az is, hogy a résztvevők közösen támogatják a
WWF Duna-védelmi programját, amely a Duna élővilágának megóvására összpontosít. A
tagvállalatok munkavállalói szeptember 26-án közös önkéntes munka során megtisztítják a
Palotai-sziget természetvédelmi területét a víz által kisodort uszadék fáktól és szeméttől.
2012-ben a Nestlé Hungária mellett az MKB Bank, a BASF Magyarország, a Ringier Kiadó, a
Danone Kft., a Sanofi, a Generali-Providencia Biztosító és a WWF Magyarország vesz részt a
Good CSR programban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >