A Nestlé, az Unilever és a Danone növekedése a harmadik negyedévben lelassult
Noha 2009 sikeres évnek bizonyult Európa három legnagyobbja, a Neslé, az Unilever és a Danone számára, a 2010-es év harmadik harmada lassabb növekedést mutat, köszönhetően a megemelkedett áraknak.
A legnagyobb problémát a három óriás számára a tej drágulása okozta, elemzők szerint a harmadik negyedév 5,8 százalékos árbevétel növekedést hozott, ami az egész évre kivetítve összesen 6, 4 százalék növekedést jelent. A hírek szerint a Danone a jövőben képes lesz megbirkózni a 10 százalékos tejdrágulással, de a legtöbb országban minden bizonnyal áremelésre számíthatnak a vásárlók.
2009-ben mindhárom cég csökkentette árait, hogy versenyképes alternatívát kínáljon a vásárlók számára, de a drágulás miatt ez a tendencia 2010-ben nem volt fenntartható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >